XXL Nutrition

Bobbel in me bil

vinnie90

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
heren, het is nu al 3 weken na me laatste injectie (en week 1 van me nolva)
en nu pas niet eerder heb ik een harde bobbel in me linkerbil gaat dit vanzelf weg
of moet ik er wat voor nemen (het is niet groot merkt het niet als je kijkt alleen als ik voel)

Lijkt me ingekapseld aas. Met welke naald heb je in je glute gezet?

hoe kan een vloeibaar middel inkapselen?

Als dat het geval is zou je het (waarschijnlijk) met een steriele naald kunnen open prikken/zien wat het is/of er wat uit komt..?

heb persoonlijk wel eens n bobbel gehad in mn bil van injecteren maar dit ging na 2 weken weer over... wat ik me er van herinner tenminste.
Ik kon geen situp doen zonder dat ik t voelde :P

heren, het is nu al 3 weken na me laatste injectie (en week 1 van me nolva)
en nu pas niet eerder heb ik een harde bobbel in me linkerbil gaat dit vanzelf weg
of moet ik er wat voor nemen (het is niet groot merkt het niet als je kijkt alleen als ik voel)

Kan ook gewoon een vetbult of cyste zijn. 3 weken lijkt me te laat voor een injectie gerelateerde reactie en dan zou het toch iets van een infectie moeten zijn en dan zou je er echt wel meer last van moeten hebben

• Topic Starter Topic Starter

hoe kan een vloeibaar middel inkapselen?

Als dat het geval is zou je het (waarschijnlijk) met een steriele naald kunnen open prikken/zien wat het is/of er wat uit komt..?

heb persoonlijk wel eens n bobbel gehad in mn bil van injecteren maar dit ging na 2 weken weer over... wat ik me er van herinner tenminste.
Ik kon geen situp doen zonder dat ik t voelde :P

Kan ook gewoon een vetbult of cyste zijn. 3 weken lijkt me te laat voor een injectie gerelateerde reactie en dan zou het toch iets van een infectie moeten zijn en dan zou je er echt wel meer last van moeten hebben

1. 5ml syringe met 0,8 x 40mm naalden gewoon standaart.
2. ik heb er voor de rest geen last van behalve dat ik daar nu dus een harde bobbel heb
3. geen last in de vorm van pijn last in de vorm van een vervelende bobbel die er niet hoort te zitten
denk dat ik gewn paar weken wacht dan moet het wel weg zijn als ik het zo lees

1. 5ml syringe met 0,8 x 40mm naalden gewoon standaart.
2. ik heb er voor de rest geen last van behalve dat ik daar nu dus een harde bobbel heb
3. geen last in de vorm van pijn last in de vorm van een vervelende bobbel die er niet hoort te zitten
denk dat ik gewn paar weken wacht dan moet het wel weg zijn als ik het zo lees

Klinkt dus als een cyste/lipoom, die kunnen behoorlijk groot zijn en zijn vaak pijnloos tenzij ze geinfecteerd raken.

Terug
Naar boven