XXL Nutrition

bobbeltje onder rechtertepel

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
jongens,

ik werd gisteren wakker en ik merkte opeens dat ik een gevoelig, klein bobbeltje onder me rechtertepel heb :eek: ik snap er niks van, want ik ben al 2,5 maand als het niet langer is uit mijn kuur en het heb er zeker niet eerder gezeten.

wat een pech, want ik wil morgen aan mijn nieuwe kuur gaan beginnen :( kan ik dat nou door laten gaan?

het zou namelijk net zo goed een ontstoken kliertje ofzo kunnen zijn toch? ik ben immers al weer bijna drie maanden clean.

nolva heb ik helaas nog NIET bij de hand.

alvast bedankt
Michel

Latin spirit zei:
jongens,

ik werd gisteren wakker en ik merkte opeens dat ik een gevoelig, klein bobbeltje onder me rechtertepel heb :eek: ik snap er niks van, want ik ben al 2,5 maand als het niet langer is uit mijn kuur en het heb er zeker niet eerder gezeten.

wat een pech, want ik wil morgen aan mijn nieuwe kuur gaan beginnen :( kan ik dat nou door laten gaan?

het zou namelijk net zo goed een ontstoken kliertje ofzo kunnen zijn toch? ik ben immers al weer bijna drie maanden clean.

nolva heb ik helaas nog NIET bij de hand.

alvast bedankt
Michel

ik zou nolva op 40mg nemen voor 3 dagen en daarna 20mg en afwachten
of het bobbeltje verdwijnt.

Grtz

• Topic Starter Topic Starter
misschien is het wel een ontstoken kliertje? kan ik niet eerst ff een weekie afwachten of het verdwijnt? heb bovendien nog geen nolva liggen....

kan ik toch me kuur starten morgen?

Latin spirit zei:
misschien is het wel een ontstoken kliertje? kan ik niet eerst ff een weekie afwachten of het verdwijnt? heb bovendien nog geen nolva liggen....

kan ik toch me kuur starten morgen?

Zijn je tepels gevoelig, jeuken ze?
Zo ja... nolva zo snel mogelijk starten.

Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar ik zou toch ff wachten met
met je kuur en alvast wat nolva bestellen.

Keep us updated

• Topic Starter Topic Starter
nee het jeukt niet, maar gevoelig is het wel. het voelt echt een beetje ontstoken aan :eek:

Ga dan gewoon na je huisarts om zeker te zijn maat,

gyno kan maanden na een kuur ook opspelen. dus het kan wel gyno zijn.

hoe is je nakuur geweest van je afgelopen kuur?heb je t gevoel dat je test weer op niveau is??
als dat niet het geval is zou het imo misschien iets van gyno kunnen zijn, aangezien je oestrogeen spiegel dan misschien nog te hoog is!
anders lijkt t me sterk, en kan het ook een allergie zijn,of een ontsteking zoals je aangaf!!

maar je zou morgen je cut-cycle beginnen toch??dan heb je in principe je spulletjes toch al in huis?
kijk het nog ff aan tot aan dinsdag ochtend, is het weg is zou ik starten en anders ff langs de huisarts!!

succes man!!!

Terug
Naar boven