Fitness Seller

Body en Fit multi, vitamin D3

ryan r

Competitive Bodybuilder
Waardering
4.778
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hey jongens,

Is het too much als je de multi van bodyenfit neemt EN de vitamine d3?

Heb gratis twee maandenvoorraad d3 erbij gekregen en neem dit nu.

Trouwens neem nu nog de multi van nutrition xxl maar zit ongeveer hetzelfde in geloof ik.

bewaar 1 van de 2 gewoon, die multi vit is genoeg en dan kan je die d3 gebruiken als die ander op is

• Topic Starter Topic Starter
Nee want dan krijg ik alleen maar vitamine D binnen

ja maar in die multi vit zit ookal d3 dus is dubbel op en lijkt mij nogal zinloos

Lekker bewaren dit kun je ook in een eventuele nakuur gebruiken ;) En in de maanden dat er weinig zon is kun je ook best extra D3 tot je nemen!

Bedoel je de Sports Multi van B&F? Daar zit maar 400 IU vitamine D3 in, wat erg weinig is. Je kunt deze producten dus prima combineren. Ik neem zelf eens in de drie dagen een capsule van 5000 IU :)

Hey jongens,

Is het too much als je de multi van bodyenfit neemt EN de vitamine d3?

Heb gratis twee maandenvoorraad d3 erbij gekregen en neem dit nu.

Trouwens neem nu nog de multi van nutrition xxl maar zit ongeveer hetzelfde in geloof ik.

Dat ligt hem aan de dosering van beide.

En je hoeft de D3 natuurlijk niet per see iedere dag in te nemen. Als de multi wat laag is gedoseerd kun je de D3 bijvoorbeeld 2 keer per week toevoegen.

Je kan gemakkelijk beide dagelijks slikken. 400 IU is echt 3x niks.

bewaar 1 van de 2 gewoon, die multi vit is genoeg en dan kan je die d3 gebruiken als die ander op is

als je niet weet waar je over praat hou dan gewoon je mond. als je alleen d3 slikt krijgt hij geen a b en c binnen

de vit d3 in de multi vit is heel lag gedoseerd meer dan 80% van de bevolking heeft een tekort aan d3 als je ipv om de dag de d3 1x in de 3 dagen de d3 slikt doe je er 3 maanden mee + je krijgt genoeg binnen

Terug
Naar boven