MuscleMeat

body en fitshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

farisvvh

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
5%
hallo allemaal wou dit even kwijt wat worden er veel fouten gemaakt daar de laatste tijd.
ik bestelde hiervoor een bestelling waarbij bij ik me omega's niet kreeg, en je hoor van de week krijg ik de verkeerde vitrago binnen die niet te zuipen is bestel citrus en krijg crape:S. Dan bel ik ze op en nog moeilijk doen ook dat het een vergelijkbaar product en niet moet klagen. na lang zeuren kon ik het retourneren pff
laatste keer dat ik hier nog wat bestel.

stoer

• Topic Starter Topic Starter
wat stoer heb je niks beters te zeggen achter je pc?

nee het gaat om de manier waarop ik werd nog in me ongelijk gezet en ze doen alsof de fout bij mij ligt;)

De "laatste" tijd kan misschien wel kloppen. Mijn broer had HMB caps besteld, maar we kregen poeder. Op het bonnetje stond wel caps. Heb ik dus 1 euro meer betaald. Had er eigenlijk wel wat van moeten zeggen, maarja vooruit.

We willen graag dat elke klant tevreden is en daar doen we alles voor. Mijn excuses voor het gemaakte ongemak. Als je mij jouw ordernummer even wilt sturen in een privébericht, maak ik het netjes voor je in orde! Er worden af en toe, helaas, fouten gemaakt maar we werken er kei hard aan om te minimaliseren. Sommige mensen hebben daarin misschien net iets meer pech. Zodra ik het bericht heb, pak ik het direct voor je op :)

Ralf

• Topic Starter Topic Starter
@Ralf
OrdernummerC1357849

Klantnummer214304

Gelukkig dat jij het wel inziet. Het ging mij om de manier waarop ik werd aangesproken via de telefoon, dat er fouten gemaakt kunnen worden is normaal maar geef dit dat ook toe en kom niet met dat het een vergelijkbaar product is en dat ik niet moet zeuren want mijn fout is het niet. Als je iets bestel moet je dat ook krijgen of stuur het later op als het er niet is.
ik heb het vanmiddag geretourneerd naar het opgegeven adres.

gr

Waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden, maar dan gaat het erom hoe het opgelost wordt, lijkt mij.

Gaat regelmatig bij een bestelling iets mis bij mij, maar is altijd opgelost en daar gaat het om.

Ook al eens een echt lullig antwoordt gekregen van B&F bij een foute bestelling, maar toen ze merkte bij B&F dat ik bijna plofte :mad: over hun handelen werd het toch ook direct opgelost
(denk dat de medewerker van B&F even een slechte dag had ofzo).

Conclusie......Gewoon een goede zaak om eenvoudig je inkopen te doen met leuke prijzen en immer interessante aanbiedingen en bijkomende kado's bij iedere bestelling.

En als je het dan nog eens vergelijkt met bedrijven uit andere sectoren waar je enkel een keuze menu krijgt als je belt met alle sores van dien is het eigenlijk een hele verademing dat er wel nog normaal functionerende bedrijven zijn waar de klant wel nog telt. :)

Het gaat de laatste tijd weer goed bij mij. ;)

Het gaat de laatste tijd weer goed bij mij. ;)
Natuurlijk! :) Wij doen altijd ons uiterste best om elke klant te voorzien van goede service, hoogwaardige producten en snelle levering. Daar doen we 7 dagen per week ons uiterste best voor. Als er iets is, kun je ons altijd bereiken via diverse kanalen. Zo ook hier:cool:

Superfood Deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Natuurlijk! :) Wij doen altijd ons uiterste best om elke klant te voorzien van goede service, hoogwaardige producten en snelle levering. Daar doen we 7 dagen per week ons uiterste best voor. Als er iets is, kun je ons altijd bereiken via diverse kanalen. Zo ook hier:cool:

Superfood Deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Hele mooie aanvulling voor b&f shop deze superfoods! Nog even en geen enkele DBB'er hoeft nog naar de supermarkt :)

En dat een medewerker een keer niet helemaal perfect afhandelt lijkt me idd geen reden om een shop daarop helemaal te beoordelen. Al snap ik wel dat mensen dit doen als ze de shop onvoldoende kennen. Toch weer mooi opgelost. Ik zet hier een slotje op zodat het verder kan in de sticky. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven