AndroidHealthClinic

Body fat 27%

2aU

Cool Novice
Waardering
0
Hey all,
Ik heb een trainings partner waar ik ong nu 3,5 jaar mee train.
Hij heeft nooit AAS gewilt omdat hij getrouwd is en hij kinderen wou etc.
Maar sinds aantal weken zit hij er veel over na te denken ,
nu ook omdat ik weer es aan een kuur zit.
Hij heeft nu 2 kinderen en hoeft niet meer zegt ie :)
Nu wou hij het graag wel proberen en vroeg aan mij of ik wat voor hem kon regelen.
hij is 28 j 1.80 96 k Het is een reus hoor groot mannetje ook z'n hele leven te trained wel maar hij zijn lichaams vet is 27%..
ik heb het hem een aantal keer verteld al dat ie eerst wat moet afvallen
en dat we dan pas zullen zien hoe en wat.
Maar hij heeft zijn zinnen erop gezet, en nu ben ik bang dat als ik niets regel dat hij het dan zelf ergens gaat halen..

Wat denken jullie hiervan ?

we doen atm veel cardio naast onze normale training , zou ie nu alleen maar vetter worden bij een test e only 500 mg/w ?
of moet ik hem een flinke knal voor zijn kop geven ? :)

groeten 2aU

imo, laat hem eerst zakken naar een respectabel bf van 17 a 18%. En doe dan een cuttingskuurtje.

27% is echt ranzig veel hoor !

Een teken dat hij na al die jaren trainen niet erg goed bezig is geweest . IK zou echt zorgen dat ik rond de 15 tot 18% zit voor iik zou gaan kuren .

En dan zou ik het ook op primo / anavar houden of zo . Niet iets dat enorm eiwitsparend en vochtophoudend is .

Hij traint al 3,5 en heeft een bf% van 27 bij 1.80m en 96kg. Laat hem maar eerst een goed trainen. Van degelijk trainen kun je niet spreken, of hij heeft alleen maar vet liggen te kweken :scratch: .

Jinsu zei:
Hij traint al 3,5 en heeft een bf% van 27 bij 1.80m en 96kg. Laat hem maar eerst een goed trainen. Van degelijk trainen kun je niet spreken, of hij heeft alleen maar vet liggen te kweken :scratch: .

Wss heeeeel veel gerust na z'n zware trainingen om te kunne recupereren laat hem idd een degelelijk cutkuurtje doen.

• Topic Starter Topic Starter
Jinsu zei:

Nou het is iemand die keihard train maar niet op zijn dieet let hoor
weekends drinken en hij eet gewoon erg veel hij geeft gewoon niets om een strakke taile thats all..

Ik ben zelf ook 1.80m lang en ik weeg op het moment 87kg met een bf% van 15,5. Ik kan me wel degelijk een beeld ervan maken hoe hij eruit moet zien met een bf% van 27 :gosh: .

Als je dan al 3,5 jaar bezig bent met trainen, ben ik van mening dat je niet kunt spreken over keihard trainen of je nu uit bent op massa/kracht/uithoudingsvermogen. Zorg er maar eerst voor dat je op een lager BF uitkomt voordat hij begint met kuren ;) .

87 x 0,845 = 73,5kg VVM ~ 13,5kg vet
96 x 0,73 = 70,08 VVM ~ 25,92kg vet

Met alle respect, maar groot is iedereen met 26 kilo vet aan z'n lijf. Toen ik begon met trainen had ik 72 kg vetvrije massa bij 1.89 m, wat heeft die maat van jou dan in godsnaam gedaan in die 3.5 jaar?

meer VVM = hoger BMR. Als zn inname aan kcal gelijk blijft zou hij dus wel degelijk vet gaan verliezen.

haha :)
nou ja, ik laat hem dit wel lezen misschien dat ie van gedachte verandert hopelijk..
ps: als je hem irl ziet zou je echt niet zeggen dat ie zoveel vet % heeft hoor we hadden het vorige week opgemeten waren allebij wel verrast wat er bij hem uit kwam..
onze trainingen ligt het niet aan want wij zijn beide hardcore dus mondje dicht daarover ;)
niet iedereen wilt eten aanpassen of levenstyle om dat lichaam te krijgen namelijk, ik persoonlijk wel maar hij niet en er zijn er wel meer.

Wat is hieraan nu hardcore ??? , get real kerel. Hij heeft gewoon last van Obesitas ~ vetzucht. En om daar vanaf te komen hoef je echt niet meteen je levensT te veranderen. Minder zuipen en gezond eten, ik kom zelf van 125kg en mijn levensT is er niet echt op verandert. Het enige wat er verandert is dat ik minder drink "alcohol" en gezonder eet en dat met regelmaat ;) .

En dan wil die gaan kuren, als hij daar al geen discipline voor heeft :scratch: .

2aU zei:
nou ja, ik laat hem dit wel lezen misschien dat ie van gedachte verandert hopelijk..
ps: als je hem irl ziet zou je echt niet zeggen dat ie zoveel vet % heeft hoor we hadden het vorige week opgemeten waren allebij wel verrast wat er bij hem uit kwam..
onze trainingen ligt het niet aan want wij zijn beide hardcore dus mondje dicht daarover ;)
niet iedereen wilt eten aanpassen of levenstyle om dat lichaam te krijgen namelijk, ik persoonlijk wel maar hij niet en er zijn er wel meer.
En hoe is het opgemeten?

2aU zei:

als hij niet bereid is om zijn eten te veranderen moet die helemaal niet aan AS denken. AS is geen sleutel tot een groot en droog lichaam :rolleyes:

roykaandorp zei:

Goede vraag inderdaad.. Laatst waren er van die herbalife-meisjes die mijn vetpercentage ook opmaten en dat zou 25% zijn... terwijl alle andere metingen me rond de 15% zetten... Geloof dus niet te snel een nummertje, laat het controleren.

Ik denk dat het een gaar metertje is, of gewoon ernstig slecht gemeten. Topicstarter zegt zelf dat hij er niet heel vet uitziet. 27% valt enorm op. Dan ben je opvallend vet IMO..

post gewoon een foto van je maat

hmm :)
ja we hadden het opgemeten met zo'n nieuwe weegschaal op de gym waar je alles moest invoeren leeftijd, lengte etc en dan komt er na een minute een stuk papier uit en daar staat alles op water vet etc
dat ding moet dan werken met een electrisch schokje dat snel door lichaam gaat ofzo..

maar idd je kan niet zien dat ie vet is hij heeft wel een klein buikje en wat teugels :P maar niet overdreven.
maar bij mij kwam er 17% uit en dat is denk ik wel weer terecht..

ik zal wel even vragen of ze bij de sportschool kunnen opmeten met de
huidplooimeter , misschien dat er dan iets anders uit komt.

Terug
Naar boven