XXL Nutrition

Verkocht Bodybuilding boeken

Roy

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Voor geinteresseerden in boeken over bodybuilding:

Ben m'n verzameling bodybuilding tijdschriften van enkele duizenden al kwijt en nu gaat m'n boeken verzameling er ook aan geloven!

Enkele namen:

Cuts! van R. Kennedy
Bodybuilding van Frank Zane
Golds Gym Mass Building van P. Grymkowski e.a.
De IJzerbijbel van Herman Debrot
Wedstrijd Bodybuilding Poseren van Suzanne Kal
100 jaar krachtsport in 17 sterke verhalen uitgave van KNKF
Bigger Muscle in 42 days van E. Darden
Encyclopedia of modern bodybuilding A. Schwarzenegger (deel 1 & 2)

En vele anderen (oftewel noem een titel en ik heb em vast wel:D )

Laat het me maar weten!

Indrukwekkend... maar vind je het niet zonde om dat allemaal weg te doen dan? Het blijft toch een unieke verzameling, mogelijk voor je eventuele kinderen wel leuk.

• Topic Starter Topic Starter
Big_T zei:
Indrukwekkend... maar vind je het niet zonde om dat allemaal weg te doen dan? Het blijft toch een unieke verzameling, mogelijk voor je eventuele kinderen wel leuk.

Ja da's waar, maar aangezien ik net verhuisd ben en niet meer de ruimte heb om echt naar die boeken om te kijken (oftewel ze liggen nu op zolder), vind ik het nog meer zonde om er niets mee te doen terwijl een ander er misschien nog wat aan heeft.
De boeken waaraan ik zelf echt waarde hecht blijf ik houden, maar net als met m'n enorme magazine verzameling van een half jaar terug geldt precies hetzelfde: het ligt er maar en er wordt niks mee gedaan.

idd wel een beetje zonde.

maargoed, wat zijn de prijzen? [ongeveer]

Roy zei:
Ja da's waar, maar aangezien ik net verhuisd ben en niet meer de ruimte heb om echt naar die boeken om te kijken (oftewel ze liggen nu op zolder), vind ik het nog meer zonde om er niets mee te doen terwijl een ander er misschien nog wat aan heeft.
De boeken waaraan ik zelf echt waarde hecht blijf ik houden, maar net als met m'n enorme magazine verzameling van een half jaar terug geldt precies hetzelfde: het ligt er maar en er wordt niks mee gedaan.

NIET VERKOPEN!!!!!!!! je krijg er toch spijt van

anabolics2004, anabolics 2005?

PB boeken? :D

ik ben wel geinterseerd in de boeken van arnold die deel 1 en 2
zoek ze ongeveer al een jaar achter in 2de handsboeken winkels laat me iets ok?

bb - boeken van columbu en zwarzenegger

o.a set en reps

Ik wil die wedstrijd poseren wel hebben , roy :D

Heeft niemand de nummer ofzo van roy?
Want heb wel intresse in een aantal boeken, en hij komt de laatste tijd niet meer op het forum.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry guys, het overgrote deel van m'n boeken is reeds verkocht. De rest hou ik zelf.

Terug
Naar boven