MuscleMeat

bodyfat

guest1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
78kg
hey, ik ben sedert een maand begonnen met krachttraining en let nu al een maand of 3 op mijn voeding. graag wou ik weten hoe je uw bf kan uitrekenen kan iemand me helpen? ik ben 1m85 en weeg nu 78 kg.

Waarom wil je dat nu al weten dan?

• Topic Starter Topic Starter
bedankt valandinz, maar nu ik het bekijk geeft markk wss wel een punt en hoef ik dit nog niet te doen :p

Natuurlijk wel, of je nou gevorderd bent of niet. De grootste motivatie is je vooruitgang meten.
Ook is je lichaamsvet van belang tijdens het berekenen van je onderhoud calorieen en dus belangrijk om te weten.

Als je geen zin hebt om geld uit te geven kun je altijd nog een "Bodyfat ??" topic openen in het foto topic.
Aan de hand van een foto kunnen wij je vertellen wat ongeveer je vet pecentage zal zijn. Zal natuurlijk niet spot-on zijn maar het geeft een idee.

met 1m85 en 78 kilo zal het niet gek hoog zijn verwacht ik.

Da's de vetmeter van B&F zelf. Wat een plastic bagger ding is die na een paar keer gebruik door midden breekt.
Als je besteld kan je beter een shaker erbij nemen :roflol:

ok bedankt. ik, zal dit zeker bekijken.

Het is idd wel van belang maar in de beginfase niet noodzakelijk.. Wat ik bedoel te zeggen is dat je een beetje vet wel voorlief kan nemen vooral als je spiermassa wilt aanzetten.

ok, ik moet zeggen dat ik een beetje extreem was in mijn voeding en ook onwetend voor ik begon te trainen.ben zo wel van 86 kg naar 78 kg gekomen in 2 maand tijd. maar nu is het vooral de bedoeling dat ik spiermassa bijwin.

+500 boven je onderhoud eten en goed schoon eten en alles komt goed.

bedankt voor jou informatie.

Terug
Naar boven