MuscleMeat

Bodypage een beetje stil?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Dé resource van veel newbees en mensen van de oude stempel die graag bij die oude stempel blijven, Bodypage.nl, is lange tijd niet vernieuwd als ik het goed begrijp. Daarnaast is er een gym zo handig geweest om op Bodypage reclame te gaan maken. Heeft iemand een idee wat er speelt?

Heeft 'Ronny' zich voor altijd verkocht aan die pay-per-view site?
Het is jammer want ze hadden altijd leuke nieuwe aanvoer van fake-omschrijvingen en afbeeldingen en nu is dat allemaal achter een betaalde site geplakt.

Laatst bewerkt:
het is precies wat je zegt, het is een dode pagina. Gebeurt niets meer aan.

Ronny zit op die amerikaanse page.. jammer inderdaad.

de informatie daar over fakes moet eigenlijk regelmatig geupdated worden anders is het waardeloos...

:(

Ik vondt Bodypage een goeie site, ben destijds via Ronny hier terechtgekomen. Nu is het ouwe koek.

kijk er al niet eens meer.

Ik heb Ronny enige tijd geleden nog info gemaild over generieke middelen in het buitenland. Geen respons op gehad, dus ik ga ervan uit dat Bodypage history is.

zit nu veel op die amerikaanse site en daar worden regelmatig veel nieuwe fakes gepost.

Leviathan zei:
Ik vondt Bodypage een goeie site, ben destijds via Ronny hier terechtgekomen. Nu is het ouwe koek.

Ik ook, Bodypage was denk ik mijn eerste internetkennissite waarmee ik in aanraking kwam en zo ben ik weer hier terecht gekomen.

Ja jammer, de info op bodypage is intussen achterhaald.
De steroidcycles zijn nog van die oude, met op- en afbouwen.
En de fake-sectie was een zeer goed initiatief. Intussen ook niet veel meer waard :rolleyes:

Terug
Naar boven