MuscleMeat

Nieuws Boerka-bandieten slaan toe

cutler

Ripped Bodybuilder
Waardering
77
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
AMSTERDAM - Groot-Brittannië is in de ban van in boerka's gehulde bandieten.

Een verklede man overviel deze week in Londen een reisbureau. Twee medewerksters werden met een mes bedreigd terwijl de kas werd leeggeroofd. Eerder werd op een zelfde wijze een juwelier beroofd door meerdere in boerka's geklede criminelen.

Ook bij een andere overval werd melding gemaakt van een 'boerka-bandiet'. De politie onderzoekt momenteel of de zaken verband houden met elkaar.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4695798/__In_ban_boerka-bandieten__.html?p=20,1

afschaffen die k*t poepka's. als zo iemand de bank binnenloopt meteen neerschieten om de klanten , medewerkers en het geld veilig te stellen

Las het net 5min geleden, vroeg me al af hoelang het zou duren voordat het op DBB zou verschijnen.:o

Gewoon afschaffen JA !!
gezeik met de k*t kleren :mad:

hahaha

afschaffen sowieso, maar daarmee los je niet het aantal overvallen bij banken op.

Boerka kan beter verboden worden...

Ik ga mijn kop ook bedekken met een bivakmuts, en ik ga voortaan op hoge hakken lopen.

ze moeten die boerkas verbieden!

Daar begint het al... dit hebben velen toch voorspelt? Maar werd nooit serieus genomen. Boerka gewoon verbieden op Europees niveau, klaar.

Daar begint het al... dit hebben velen toch voorspelt? Maar werd nooit serieus genomen. Boerka gewoon verbieden op Europees niveau, klaar.
Wij geven hun het vertrouwen, en veel boerka koppen beschadigen het. Zo krijgen wij genoeg reden om die theedoeken te verbieden. **** it, ik ga ook zo´n ding aanschaffen ter provocatie.

Voorsmaakje voor de volgende verkiezingen in Nederland.:D

bordesboerka.jpg

neej, hij maakte de foto, om er vervolgens onder te schrijven 2000-2010

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Wat maakt het uit of er nu moslims de boerka dragen, over een jaar of 50 hebben wij daar niks meer over te vertellen.

Die softie regels halen niks uit, mensen die burka's dragen moeten gewoon meteen opgepakt worden en het land uitgezet worden, waarom snappen europeanen dat nou niet ?

In de toekomst zijn er zoveel moslims dat als een minister de regel maakt dat de boerka verboden is de moslims er alleen maar op lachen...

Ha-Ha wil die kaaskop hier de regels bepalen? lol.

Alternatieve oplossingen zijn ook wel mogelijk. Verbieden hoeft niet persé.

Ik vind dat ze banken moeten verbieden, als er geen banken waren waren er ook nooit bankovervallers geweest.

Terug
Naar boven