Fitness Seller

Boete kerk VS na verstoren uitvaart

Enjee

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Viel me op dat dit topic er nog niet was, vond het zelf opmerkelijk en schandalig (dat een kerk zoiets doet)

Bericht:

Een Amerikaanse baptistenkerk moet 7,5 miljoen euro schadevergoeding betalen aan de nabestaanden van een militair. Leden van de Westboro Baptist Church in Topeka, Kansas, hadden de begrafenis van de militair verstoord omdat hij homoseksueelzou zijn.

De militair sneuvelde vorig jaar maart tijdens een vuurgevecht in Irak. Een jury in Baltimore oordeelde dat de kerk de privacy van zijn familie heeft verstoord en de nabestaanden emotionele stress heeft toegebracht.

Leden van de kerk riepen tijdens de begrafenis vernederende leuzen en droegen borden met daarop teksten als 'God haat homo's' en 'Bedankt God voor dode soldaten'.

'Straf van God'
Dat er Amerikaanse militairen in Irak en Afghanistan sneuvelen is volgens de kerk een straf van God, omdat Amerika tolerant zou staan tegenover homocoïtusualiteit.

De fanatieke leider van de kerk, dominee Fred Phelps, voert al jaren een kruistocht tegen homocoïtusualiteit.

De Westboro Baptist Church, opgericht in 1955, is een onafhankelijk genootschap met ongeveer 200 aanhangers, waarvan er zo'n honderd familieleden van Phelps zijn. De baptisten van Westboro beschouwen aids als een goddelijke straf voor homocoïtusuelen.

De kerk heeft de afgelopen twee jaar al zo'n 300 uitvaarten van militairen verstoord. Het is de eerste keer dat de Westboro-Kerk daarvoor wordt veroordeeld.

De nabestaanden die de zaak aanspanden, hopen dat de uitspraak een einde maakt aan de protesten. "Ik hoop dat dit overtuigend genoeg is dit niet bij andere families te doen. Dat was het doel. Het ging ons niet om het geld, het ging ons er om dat ze zouden stoppen", zei de vader van de omgekomen militair.

Aanval
Kerkleider Phelps is niet onder de indruk van de uitspraak. Hij zegt dat de kerk doorgaat met het bezoeken van begrafenissen van militairen.

Phelps is wel verbaasd, omdat de VS de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft. "De soevereine Verenigde Staten openen de aanval tegen God. Ze zijn geschokt om wat we prediken. "Dit is de eerste keer in de geschiedenis dat een regering iemand veroordeelt om wat hij heeft gepredikt", aldus Phelps.

Bron: NOSJOURNAAL - Boete kerk VS na verstoren uitvaart

wat mij betreft is er maar 1 oplossing: Castreren die idioten!

Laatst bewerkt:
En terecht, trieste mong*len! :mad:

(wel een dik bedrag trouwens, 7.5 miljoen euro)

7.5mil is te weinig.

:rolleyes: zegt de man die 5 euro bruto verdient :p dat is in dollars meer dan een miljoen uur werken ;)

Wat een blachelijke schadevergoedingen.... als dat hier gebeurt heb je geluk als je een kortingsbon krijgt voor de volgende begravenis......

k*t wat er gebeurt is natuurlijk, k*t idioten

:roflol:

En toen riepen ze ineens: potverdomme toch! :D

• Topic Starter Topic Starter
10.9 miljoen dollar dacht ik :)

verdiende loon!

edit; dus 300 begrafenissen met terugwerkende kracht :D 10.9*300 = 3,3 miljard dollar

hoppaakeeee

Hoe ziek ben je, om de doden in Irak te relateren tot een goddelijk opgelegde straf voor homocoïtusualiteit. Dan moet er toch werkelijk iets verkeerd zitten in dat koppie van je? Dat zo'n prediker dan ook nog volgelingen heeft, is helemaal weerzinwekkend.
D'r moet serieus eens iemand met een bordje komen opdagen bij de begrafenis van een familielid van mij, die gestorven is tijdens zijn uitzending. Kunnen ze er meteen nog een gat bijgraven.

ziek in zijn kop.. en dan nog vrolijk zeggen dat ie er mee doorgaat. Als dat in mijn fam gebeurt hang ik m persoonlijk op aan zijn eigen kerktoren. ****ing debiel

zal ze leren de k*tmongolen

Is dit die kerk waar Louis Theroux op bezoek is geweest? Die aflevering is een aanrader, dan pas krijg je een kijkje in die psyche van een aantal compleet ontspoorde mensen die een nog grotere groep mensen hersenspoeld.

De boete is terecht, ze sporen echt niet.

Al waren er wel een paar vrouwtjes die in sekte enorm paalbaar :D

:rolleyes: zegt de man die 5 euro bruto verdient :p dat is in dollars meer dan een miljoen uur werken ;)

Wat een blachelijke schadevergoedingen.... als dat hier gebeurt heb je geluk als je een kortingsbon krijgt voor de volgende begravenis......

k*t wat er gebeurt is natuurlijk, k*t idioten

Brutale aanname.

Ik vind dat als je 300 begrafenissen verstoort, je behoorlijk grensdebiel bent en dan vind ik die 7.5m maar een schijntje.

Fred phelps, haha, gotta love that freak show.

Boete is terecht.

Tot op het bot uitkleden, dergelijk religieus k*tvolk.

Varkens.

wat een walgelijke k*t christenen :kots:

hopelijk zijn ze meteen failliet

Leuk he dat geloof. Je haalt het toch niet in je hoofd om mensen die hun zoon begraven zo te bejegenen? Zelfs al zou hij iets hebben misdaan (wat niet zo is) dan nog ga je het toch niet nog even inwrijven bij de familie? Van mij mogen die mensen de doodstraf krijgen, nu die er toch is in Amerika.

• Topic Starter Topic Starter
10 tegen 1 dat 'dominee Fred Phelps' een bruinwerker in ontkenning is.

Terug
Naar boven