AndroidHealthClinic

Boks filmpjes topic

Maar denk dat er usa meer geld verdienen valt dan bij de k1

K betwijfel of er in amerika meer valt te verdienen. Ik weet nix van de salarissen van boksers af, maar het boksen begint in amerika wel een beetje op de achtergrond te geraken door de opkomst van MMA. Ik denk echter wel dat ie beter bij het boksen kan blijven, want over het algemeen doen boksers het toch niet zo super in het kickboksen.

K betwijfel of er in amerika meer valt te verdienen. Ik weet nix van de salarissen van boksers af, maar het boksen begint in amerika wel een beetje op de achtergrond te geraken door de opkomst van MMA. Ik denk echter wel dat ie beter bij het boksen kan blijven, want over het algemeen doen boksers het toch niet zo super in het kickboksen.

Zal eens even een klein voorbeeld geven van een groot gevecht in 2007. Floyd Mayweather Jr VS Oscar de la hoya. Mayweather kreeg voor deze partij 35 miljoen dollar. De la Hoya 58 miljoen dollar. Een top-bokser lacht om de bedragen die Fedor en Sem krijgen voor respectievelijk MMA en K1 en vegen daar hun kont mee af.

aantal lowkicks en zitten gaat hij

Is ook zo omgedraait, laat de beste k1 en mma vechters ter wereld eens 12 ronden met een "prime" Roy Jones jr. boksen en Roy bitchslapt en spankt ze 12 ronden lang. Een kleine rectificatie, ik zie geen k1 of mma vechter 12!!! ronden volmaken, dit gegeven word nog al eens vergeten dat boksers soms tot 12 ronden moeten volmaken, dat zijn pas prestaties, niet die "p*ssy" 3x3 minuten in K1.

Zal eens even een klein voorbeeld geven van een groot gevecht in 2007. Floyd Mayweather Jr VS Oscar de la hoya. Mayweather kreeg voor deze partij 35 miljoen dollar. De la Hoya 58 miljoen dollar. Een top-bokser lacht om de bedragen die Fedor en Sem krijgen voor respectievelijk MMA en K1 en vegen daar hun kont mee af.

Dit zijn dan wel natuurlijk twee van de bekendste vechters in die gewichtsklasse. Maar toegegeven als je de bedragen ziet die ze in de ufc of de K-1 krijgen dan is dit toch echt vele malen meer.

Dit zijn dan wel natuurlijk twee van de bekendste vechters in die gewichtsklasse. Maar toegegeven als je de bedragen ziet die ze in de ufc of de K-1 krijgen dan is dit toch echt vele malen meer.

Tuurlijk zijn dit 2 absolute toppers die ik noem, maar als je kijkt dat Sem 400.000 dollar krijgt voor zijn overwinning in Japan....tja, dan moetje toch wel even slikken als je hoort dat een mannetje dat maar de helft zoveel weegt als Sem 56.000.000 dollar incasseert voor 1 partij.

Tuurlijk zijn dit 2 absolute toppers die ik noem, maar als je kijkt dat Sem 400.000 dollar krijgt voor zijn overwinning in Japan....tja, dan moetje toch wel even slikken als je hoort dat een mannetje dat maar de helft zoveel weegt als Sem 56.000.000 dollar incasseert voor 1 partij.

Het laat in ieder geval duidelijk zien dat The noble art of self defence, boksen dus, nog altijd de nummer 1 vechtsport is. Ook al ligt het hoogtepunt van het boksen wereldwijd in ieder opzicht duidelijk achter ons. Het is ook overduidelijk dat zowel K1 of MMA nooit de hoogtes zullen halen die boksen wel heeft gehaald.

Laatste tip, mocht je als bokser ooit in de penarie komen doordat een mixed martial artist jou een armklem of beenklem oplegt, dan is er altijd nog de "Tyson-way-out" bijt hem of zoals tegen Holyfield in zijn oor of bijt hem zoals tegen Lennox Lewis in zijn kuit. Kan geen Fedor armklem of beenklem tegen op, mijn inziens althans.:D Deze laaste alinea mag gezien worden als grapje. dank u.

Is ook zo omgedraait, laat de beste k1 en mma vechters ter wereld eens 12 ronden met een "prime" Roy Jones jr. boksen en Roy bitchslapt en spankt ze 12 ronden lang. Een kleine rectificatie, ik zie geen k1 of mma vechter 12!!! ronden volmaken, dit gegeven word nog al eens vergeten dat boksers soms tot 12 ronden moeten volmaken, dat zijn pas prestaties, niet die "p*ssy" 3x3 minuten in K1.

Die 3x3 in de K1 is idd niet zwaar, wat wel zwaar is is dat je als je wint meerdere wedstrijden moet vechten op 1 avond. Dat zie ik weinig boksers doen. Geloof mij maar als ik zeg dat goed getrainde thaiboksers en MMA vechters met gemak 12 ronden uit boksen. Echt met gemak! Ik heb zowel boksen, thaiboksen als MMA gedaan en ik kan je zeggen dat MMA conditioneel gezien het zwaarste is dat ik ooit gedaan heb.

Die 3x3 in de K1 is idd niet zwaar, wat wel zwaar is is dat je als je wint meerdere wedstrijden moet vechten op 1 avond. Dat zie ik weinig boksers doen. Geloof mij maar als ik zeg dat goed getrainde thaiboksers en MMA vechters met gemak 12 ronden uit boksen. Echt met gemak! Ik heb zowel boksen, thaiboksen als MMA gedaan en ik kan je zeggen dat MMA conditioneel gezien het zwaarste is dat ik ooit gedaan heb.

Is dan ook alleen het geval bij toernooien, en dan kom je nog zelden aan 12 ronden. Dan is er ook nog het gegeven dat ze kunnen rusten en recupereren tussen de partijen door. Pas op, ik wil niet negatief zijn over K1 of MMa, ben zelf ook een liefhebber van deze sporten. En dat er atleten zijn in die wereld die ook 12 ronden kunnen uitboksen geloof ik best, maar niet allemaal en zeker niet met groot gemak. En MMa zal zeker conditioneel zwaarder zijn ivm de slopende grondgevechten die je voert. Daarom kun je die vergelijking ook niet trekken, zijn gewoon 2 verschillende disciplines.

Dat is bij dit soort vergelijkingen altijd een beetje het geval. Het is appels met peren vergelijken. Er zijn gewoon te veel factoren die verschillen. Ik ben meer een fan van het MMA omdat ik vind dat er vaak (vooral bij boksen) te lang niks gebeurt. Ik moet wel toegeven dat alle atleten in zowel K-1, MMA, en boksen enorme atleten zijn!

lol p*ssy 3x3 min:roflol: , yeah right. in de laatste ronden bij boksen staan ze meer elkaar te knuffelen dan wat anders , beter is dan het ronden aantal naar beneden halen zodat er meer actie is.

Terug
Naar boven