Fitness Seller

bold ace

upper110

Dutch Bodybuilder
Waardering
75
heeft iemand dit goedje ooit al eens geprobeerd gehad?
Het zou het meest pijnlijkste middel op de markt zijn,volgens Amerikaanse fora.

heb er nog niet veel over gelezen maar zeg het laatst ook voorbij komen op een forum
..pijnlijker dan winny op water basis??

Maar waarom zou je deze ester gebruiken? Bold wil je toch wel 16 weken gebruiken en om nou 16 weken elke dag te prikken lijkt me niet fijn, zou er dan nog een echt voordeel aanzitten ?

Maar waarom zou je deze ester gebruiken? Bold wil je toch wel 16 weken gebruiken en om nou 16 weken elke dag te prikken lijkt me niet fijn, zou er dan nog een echt voordeel aanzitten ?

bold ace hoef je niet 16 weken te gebruiken he, omdat het acetaat is kickt ie veel sneller in en is ie veel sneller uit je systeem...

Test E werkt ook het beste op 12 weken, maar prop hoef dan toch ook niet gelijk op 12 weken te doen? Dan volstaat een goed resultaat ook met 6-8 weken.

..lijkt me hetzelfde voordeel dat je dan behaald met bold kort of lang. Heeft alles met de ester te maken

:) duidelijk

• Topic Starter Topic Starter
het voordeel is dat het veel sneller inkickt. En dat is dus wat ik wil . Ik gebruik enkel korte esters. DE gewone bold duurt veel te lang voordat hij inkickt.

Is bold ace wel te krijgen dan ?

• Topic Starter Topic Starter
ja,het bestaat zeker maar is praktisch nergens te verkrijgen ,enkel een amerikaanse site waar hem 90 dollar per potje van 10ml kost.

Terug
Naar boven