AndroidHealthClinic

Bold frontloaden

DonJon

Cool Novice
Waardering
2
Vaak lees ik dat bold gebruiken pas zin heeft bij een minimum van 16 weken.

Als je nou de eerste 2 of 3 weken flink doet frontloaden geldt dit dan nog of zou het dan ook goed z'n werk doen als je 12 weken zou pakken?

Naar mijn idee geld dit alsnog
Een frontload zal ke alleen stabiele bloedwaardes geven(positief punt dus)
Maar de ester blijft undecylenate en zal dus hetzelfde 'inkick' effect hebben bij geen frontload

• Topic Starter Topic Starter
Naar mijn idee geld dit alsnog
Een frontload zal ke alleen stabiele bloedwaardes geven(positief punt dus)
Maar de ester blijft undecylenate en zal dus hetzelfde 'inkick' effect hebben bij geen frontload

Dit klinkt eigenlijk wel logisch nu ik er over nadenk ja.
Het maakt niet uit hoeveel je injecteert, inkicken zal die toch wel op het zelfde moment doen.

Dit klinkt eigenlijk wel logisch nu ik er over nadenk ja.
Het maakt niet uit hoeveel je injecteert, inkicken zal die toch wel op het zelfde moment doen.

Wat

Als je 1 gram bold frontload komt daar per week (ik noem maar wat) 500 mg bold uit vrij per week

Zet je de eerste week 500mg komt er maar 250 mg vrij
2e week heb je nog 250 over en doe je weer 500 bij waardoor je 750 mg in je bloed hebt waaruit 375 mg vrij komt
Enz...

Dus als je frontload komt gelijk de maximale dosis per week vrij waardoor t gelijk inkicked.

Waardes zijn uit de lucht gegrepen maar t punt van frontloaden is dat de hoeveelheid die vrij komt tussen de injecties gelijk is aan de hoeveelheid die je injecteert vanaf de eerste injectie terwijl als je niet frontload je pas na meerdere injecties op de hoeveelheid in je bloed zit afhankelijk van halfwaardetijd.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad verkeerd opgevat ja, heb de sticky doorgenomen nu.

Terug
Naar boven