Fitness Seller

Bold- HGH- insuline

explosief

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
112kg
Vetpercentage
6%
Beste, na jaren keuren wil ik naar een veilig en verantwoord manier gaan keuren zonder de onderdrukking van mijn axe en de nodige bijwerkingen (libido, agressie enz)

mijn kuur schema:
HGH 8iu 5x per week- 8 maanden
Bold na de 4de maand van HGH, 1000mg eow- 4 maanden
Insuline 4 weken iedere weken na de 4de maand opbouwend 11iu

voeding is in orde rekening gehouden met insuline verhaal (sticky)

wat vinden jullie hiervan :D

Dus geen test?
eow bold?
waarom niet ew?
Bold onderdrukt ook
Als je stats kloppen ben je wel een beest.

• Topic Starter Topic Starter
het is ew bold :)
test heeft te veel negatieve effecten. zowel tijdens de kuur als in de nakuur uiteraard.

test is de basis van elke kuur.

Bold gaat je net zo goed onderdrukken. Na die 4 maanden is er niks meer over van je libido/ballen. Sowieso op 1000mg/w kun je last krijgen van je prostaat omdat boldenone omzet naar DHB wat krachtiger is dan DHT en boldenone staat er ook om bekend iets met serotonine te doen waardoor je depressiever wordt. Gyno komt dan weer veel minder voor dus dat ga je wel voorkomen en ook word je er niet agressief van maar jij stelt je er nog het verkeerde bij voor.

• Topic Starter Topic Starter
Bold gaat je net zo goed onderdrukken. Na die 4 maanden is er niks meer over van je libido/ballen. Sowieso op 1000mg/w kun je last krijgen van je prostaat omdat boldenone omzet naar DHB wat krachtiger is dan DHT en boldenone staat er ook om bekend iets met serotonine te doen waardoor je depressiever wordt. Gyno komt dan weer veel minder voor dus dat ga je wel voorkomen en ook word je er niet agressief van maar jij stelt je er nog het verkeerde bij voor.

daar zit wel wat in wat is het minst onderdrukte as?

Indien je niet wil onderdrukken neem je geen enkele AS. Cycle gewoon op slin en hgh..

Zou in jouw geval zeker boldenone vervangen voor primo. Boldenone is zo zwaar overrated.

Primo kan je als zeer licht typeren en zorgt voor geen bijwerkingen bij mij iig op 1000mg.

Beste, na jaren keuren wil ik naar een veilig en verantwoord manier gaan keuren zonder de onderdrukking van mijn axe en de nodige bijwerkingen (libido, agressie enz)

mijn kuur schema:
HGH 8iu 5x per week- 8 maanden
Bold na de 4de maand van HGH, 1000mg eow- 4 maanden
Insuline 4 weken iedere weken na de 4de maand opbouwend 11iu

voeding is in orde rekening gehouden met insuline verhaal (sticky)

wat vinden jullie hiervan :D

8iu p.wk x 5????:duh:.....

8iu is vrij hoog (en duur)

Hanhgt wel af van merk

Als je het kan betalen is het te doen.

Bold gewoon op 400 a 600 mg EW nemenipv 1000 mg eow

Terug
Naar boven