MuscleMeat

bold-sust-oxy (doen of niet )

kimo18

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
114kg
Vetpercentage
16%
beste bb`ers

ik zou graag even jullie advies willen weten.

ik heb kuurtje thuis oxy/bold/sust.

maar ik weet niet of ik nu zou gebruiken of niet.

de laaste 5/6 weken ga ik echt als een speer voor uit met massa en kracht.

zal ik nou wachten of niet ?

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

in die 5/6 weken wat droger geworden kg`s aan gekomen en benchpress van 110 2x naar 120 3 x ...
lijkt bijna net dat ik in een kuurtje zit...

Wachten, kom je nauwelijks nog verder met gewicht en kracht, dan lekker het kuurtje pakken ;). En sowieso als je momenteel nog zo goed naturel gaint terwijl je op zo'n gewicht zit zou ik daar nog mooi even van profiteren!

• Topic Starter Topic Starter
ja dat wel.. wacht nog wel maandje dan..

idd en ik zou persoonlijk alleen de sust doen als je naturel al zo ver bent. weet niet of je vaker gekuurd hebt maar ik zou gewoon zo licht mogelijk beginnen met kuren.

Wachten, kom je nauwelijks nog verder met gewicht en kracht, dan lekker het kuurtje pakken ;). En sowieso als je momenteel nog zo goed naturel gaint terwijl je op zo'n gewicht zit zou ik daar nog mooi even van profiteren!

No offence maar sinds wanneer is het 18jarige gastjes van 72 kg toegestaan advies te geven in de AAS sectie?

• Topic Starter Topic Starter
ja zag het all maja was ook op die leeftijd nieuwsgierig na kuren whaha xD

en heb hier voor wel kuurtje gedaan hoor ben nu 11 maanden off .. zoiets

No offence maar sinds wanneer is het 18jarige gastjes van 72 kg toegestaan advies te geven in de AAS sectie?

Voor zover ik weet mag ik dit gewoon ;). Het advies wat ik gaf zou iedereen geven, stel dat ik nou allerlei kuurvoorstellen ging doen dan was het een heel ander verhaal. En ik orienteer me al zo'n half jaar in het aas wereldje, dus ik lul niet zomaar wat uit mn nek:D

Terug
Naar boven