Fitness Seller

Bold/Test/Mast kuur hulp gevraagd.

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Net een cut cycle voor de zomer gemaakt, krijg ik te horen dat ik een belangrijke conditie test moet doen op school. Mocht ik deze niet halen kan het zijn dat ik het jaar over moet doen, toen advies gekregen eens te gaan zoeken naar bold test mast kuur ipv test tren mast.

Nu ben ik eerlijk, ik heb nog niet heel veel opgezocht over bold, ik kan er ook best weinig over vinden. Toch wil ik nu al met een voorstel komen, mocht ik fouten maken kan ik hier tenminste snel van leren en aanpassen waar nodig.

Ben momenteel bezig met test only 500mg de week, dit is ook mijn eerste cycle.

Kuur:
1-16 Bold 600mg/week
1-16 TestE 250mg/week
1-16 MastE 400mg/week
1-?? HCG 500iu/2*/week

??-?? Nolva 20mg/dag

Vragen:
-1-16 genoeg voor bold of toch 22? Lees vaak dat 16 minimum is liefst 22 weken, al lijkt me dat weer erg lang voor een 2e kuur.
-600mg bold genoeg of toch voor 800mg gaan, net als de weken lees ik hier verschillende meningen over.
-250mg test genoeg of verhogen, word me hier niet duidelijk in. Teveel test onderdrukt de bold als ik het goed heb. Heb nog te weinig kennis om hierover te kunnen oordelen.
-Wanneer zou ik de nakuur moeten starten, neem aan niet 2 weken na laatste inject maar eerder 4 of 5 ivm bold langere halfwaarden heeft.

Mocht ik aan deze kuur beginnen ga ik wss een log met foto's bij houden.

Zoals ik al vermeld heb is mijn kennis over bold, niet optimaal. Feedback word erg gewaardeerd!!

En waarom zou je zo graag bold willen pakken in je volgende kuur en niet bijv. deca?

• Topic Starter Topic Starter
En waarom zou je zo graag bold willen pakken in je volgende kuur en niet bijv. deca?

Even voor verduidelijking. Ik had een cut cycle willen volgen. Nu kreeg ik van bc advies eens te kijken naar bold wegens conditie reden. En newinthegame kwam er ook mee. De tren wat ik eigenlijk had willen doen is niet gunstig voor conditie, daarom bold. Verder gaat de kuur door de zomer, beter een cleanbulk met bold dam deca lijkt me wegens bloat.

Is het niet mogelijk om je bold wat hoger te doseren, en test weg te laten vallen? Ik lees vaak dat bold vanaf een bepaalde hoeveelheid test lijkt te vervangen oid. Geen idee wat de experts hiervan zeggen, maar ik heb het alleszins al gehoord :D

Is het niet mogelijk om je bold wat hoger te doseren, en test weg te laten vallen? Ik lees vaak dat bold vanaf een bepaalde hoeveelheid test lijkt te vervangen oid. Geen idee wat de experts hiervan zeggen, maar ik heb het alleszins al gehoord :D

Meen precies hetzelfde te hebben gelezen. Maar geen idee op welke dosering dat zou moeten zijn. Lees bij logs dat er meesral nog een lage dosis gest bij staat, maar als iemand meer ervaring heeft hoor ik het graag ;)

Meen precies hetzelfde te hebben gelezen. Maar geen idee op welke dosering dat zou moeten zijn. Lees bij logs dat er meesral nog een lage dosis gest bij staat, maar als iemand meer ervaring heeft hoor ik het graag ;)

Ik heb hier iets over gelezen in het vraag het Big Cat topic. Als ik me niet vergis werd door Big Cat gezegd dat 600mg bold = 125mg test qua test gehalte in je bloed.

Edit: linkje gevonden: hier.

Je kan met [Link niet meer beschikbaar] zoekfunctie zoeken naar posts over bold in dat topic. Vul in het zoekvakje Bold in en bij Gebruikersnaam Big Cat. Dan vind je alles wat daarover gezegd is geweest. Interessant leesvoer voor als je meer wilt weten over Bold.

Ik heb hier iets over gelezen in het vraag het Big Cat topic. Als ik me niet vergis werd door Big Cat gezegd dat 600mg bold = 125mg test qua test gehalte in je bloed.

Edit: linkje gevonden: hier.

Je kan met [Link niet meer beschikbaar] zoekfunctie zoeken naar posts over bold in dat topic. Vul in het zoekvakje Bold in en bij Gebruikersnaam Big Cat. Dan vind je alles wat daarover gezegd is geweest. Interessant leesvoer voor als je meer wilt weten over Bold.

Dankje amalek, toch eens ff goed kijken dan. 600 is gelijk aan 135 is wel heel mager :p . Als dat klopt gaat dit jm wss niet worden. Lopen de kosten mij te hoog voor heg resultaat. Maar ga eens snel opzoeken tnx ;)

Heb persoonlijk nog nooit gelezen dat teveel test bold zou 'onderdrukken' en heb ook al aardig wat gelezen over bold, ga het binnenkort ook runnen.

Heb persoonlijk nog nooit gelezen dat teveel test bold zou 'onderdrukken' en heb ook al aardig wat gelezen over bold, ga het binnenkort ook runnen.

hoe ziet je cycle er uit?
ben ook helemaal niet bekend met bold, niet dat ik zo veel weet. Maar bold is iets waar ik hiervoor nog nooit iets over had gelezen, lees alleen dat het hoog mg gezet moet worden. Maar qua kosten gaat het mij wss daarom ook te duur worden.

De verwarring zal zijn dat Bold je natuurlijke test onderdrukt, zoals iedere andere AAS. Bold onderdrukt de werking van synthetische Test (enanthaat, prop, etc) zeer zeker niet.

En inderdaad, Bold is een redelijk milde AAS kidmonster. In mijn ervaring is 800mg toch echt de minimale dosis, liever een gram, naast redelijk hoge test (min 500) of een derde product.

Als je nog vragen hebt over Bold, ik heb er ervaring mee, stel ze maar.

Naar mijn mening is het een redelijk goede maar idd zeer milde AAS. In combinatie met test en een andere "agressievere" AAS vind ik het ideaal. Je vasculariteit gaat zeker omhoog ervan en de gains zijn goed te doen. Het komt wel pas goed tot zijn recht na minstens 12 weken vind ik.

Als ik jou was zou ik bold eruit gooien en low test met tren draaien. 250mg test 400mg tren ofzo. Daarnaast kan je dan idd nog wat mast mee laten lopen. Anders als je perse bold mee wil laten lopen zou ik er tren of deca bij doen, afhankelijk van je doelen. En zeker op 800mg draaien.

Als je dan toch aan de originele middelen wilt houden (test bold mast), wat op zich geen slechte maar wel milde combinatie is, zou ik toch zeker voor minimaal 500mg of 750 test, 1g bold en idd 400mg mast gaan.

De verwarring zal zijn dat Bold je natuurlijke test onderdrukt, zoals iedere andere AAS. Bold onderdrukt de werking van synthetische Test (enanthaat, prop, etc) zeer zeker niet.

En inderdaad, Bold is een redelijk milde AAS kidmonster. In mijn ervaring is 800mg toch echt de minimale dosis, liever een gram, naast redelijk hoge test (min 500) of een derde product.

Als je nog vragen hebt over Bold, ik heb er ervaring mee, stel ze maar.

Naar mijn mening is het een redelijk goede maar idd zeer milde AAS. In combinatie met test en een andere "agressievere" AAS vind ik het ideaal. Je vasculariteit gaat zeker omhoog ervan en de gains zijn goed te doen. Het komt wel pas goed tot zijn recht na minstens 12 weken vind ik.

Als ik jou was zou ik bold eruit gooien en low test met tren draaien. 250mg test 400mg tren ofzo. Daarnaast kan je dan idd nog wat mast mee laten lopen. Anders als je perse bold mee wil laten lopen zou ik er tren of deca bij doen, afhankelijk van je doelen. En zeker op 800mg draaien.

Als je dan toch aan de originele middelen wilt houden (test bold mast), wat op zich geen slechte maar wel milde combinatie is, zou ik toch zeker voor minimaal 500mg of 750 test, 1g bold en idd 400mg mast gaan.

Tnx voor je uitleg. Als ik het zo lees word bold mij gewoon te duur en dat heb ik er nj nog niet voor over. Tren is geen optie wegens een conditie test, deze moet ik afronden en met tren conditie gaat dit wss te veel hinder ondervinden. Momenteel ben ik aan het twijfelen om gewoon test en mast te doen. Voor een 2e kuur lijkt me dit ook wel geschikt.

Terug
Naar boven