muaythai
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik zou graag de meningen willen weten van mede DBB forumleden of boldenone geschikt is voor een eerste kuur..
greetzz Muaythai
greetzz Muaythai
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals??inVorm zei:yep sluit ik me bij aan. imo beter beginnerskuurtjes maar dit kan er ook mee door.
flex170578 zei:Sluit me aan bij Glenn GX. Alhoewel voorheen gezegd werd dat boldone behoorlijk zwaar was lijkt nu toch dat het een vrij mild middel is. Aromatiseert met mate en onderdrukt de axis amper. Minimum dosis is wel 500mg per week icm 250mg test enanthate heb je een goeie eerste kuur!
spiertje16 zei:
Het lichaam streeft steeds voortdurend naar de oorspronkelijke balans (wordt ook wel homeostase genoemd). Indien door anabolen de hoeveelheid androgenen (anabolen zijn ook androgenen) toeneemt slaat de balans door naar teveel androgenen. Het lichaam zal het relatieve tekort aan oestrogenen willen compenseren. De androgenen worden middels het enzym aromatase omgezet in oestrogenen. Dit proces heet daarom ook aromatisering. Het wordt aangenomen dat sommige androgene anabolen steroïden sneller omgezet (gearomatiseerd) worden in oestrogenen dan anderen.

Sinlath zei:Aromatisering:
De Axis druk kan ik je geen duidelijk antwoord op geven behalve dan dat het de mate is waarin het je eigen test niveau onderdrukt.
maar google even op HPTA Suppression explained en je ziet verschillende links![]()
spiertje16 zei:
inVorm zei:wk 1 t/m 10 400 mg primo p/w of
wk 1 t/m 8 60 mg anavar p/d of
wk 1 t/m 6 50 mg winstrol om de dag of 40 a 50 mg tabs p/d voor 6 weken of
wk 1 t/m 6 50 mg tbol p/d of....
zou ie geval lekker mild beginnen, zwaarder doseren kan je de rest van je leven nog.

BigMaus zei:Ik vind het niet geschikt door de hoge doseringen die je moet zetten.
Testo met deca of testo alleen is veel beter.
Big'r zei:Helemaal mee eens.
Ik snap niet dat mensen nog steeds voor boldenon kiezen. Er is praktisch geen mens die hier iets van merkt.
Big'r zei:Helemaal mee eens.
Ik snap niet dat mensen nog steeds voor boldenon kiezen. Er is praktisch geen mens die hier iets van merkt.