AndroidHealthClinic

Bold

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik zou graag de meningen willen weten van mede DBB forumleden of boldenone geschikt is voor een eerste kuur..

greetzz Muaythai

icm met testosteron, vind ik van wel

Sluit me aan bij Glenn GX. Alhoewel voorheen gezegd werd dat boldone behoorlijk zwaar was lijkt nu toch dat het een vrij mild middel is. Aromatiseert met mate en onderdrukt de axis amper. Minimum dosis is wel 500mg per week icm 250mg test enanthate heb je een goeie eerste kuur!

yep sluit ik me bij aan. imo beter beginnerskuurtjes maar dit kan er ook mee door.

wk 1 t/m 10 400 mg primo p/w of
wk 1 t/m 8 60 mg anavar p/d of
wk 1 t/m 6 50 mg winstrol om de dag of 40 a 50 mg tabs p/d voor 6 weken of
wk 1 t/m 6 50 mg tbol p/d of....
zou ie geval lekker mild beginnen, zwaarder doseren kan je de rest van je leven nog.

Prijs/kwaliteit is 250 mg test e. p/w, 10w lang de beste beginnerskuur

Ik vind het niet geschikt door de hoge doseringen die je moet zetten.

Testo met deca of testo alleen is veel beter.

Boldenone als 1ste kuur zou ik niet doen hoor ! eerst en vooral omdat je lang door moet gaan , voor een lekker resultaat zeker 12weken . ten 2de omdat het nu wel bekend is dat je hoog genoeg moet doseren voor gewenst resultaat .

Dan kan je beter één van de bovenstaande bij invorm als 1ste nemen , mijn inziens !

flex170578 zei:
Sluit me aan bij Glenn GX. Alhoewel voorheen gezegd werd dat boldone behoorlijk zwaar was lijkt nu toch dat het een vrij mild middel is. Aromatiseert met mate en onderdrukt de axis amper. Minimum dosis is wel 500mg per week icm 250mg test enanthate heb je een goeie eerste kuur!

en wat houdt dat precies in?

spiertje16 zei:

Aromatisering:

Het lichaam streeft steeds voortdurend naar de oorspronkelijke balans (wordt ook wel homeostase genoemd). Indien door anabolen de hoeveelheid androgenen (anabolen zijn ook androgenen) toeneemt slaat de balans door naar teveel androgenen. Het lichaam zal het relatieve tekort aan oestrogenen willen compenseren. De androgenen worden middels het enzym aromatase omgezet in oestrogenen. Dit proces heet daarom ook aromatisering. Het wordt aangenomen dat sommige androgene anabolen steroïden sneller omgezet (gearomatiseerd) worden in oestrogenen dan anderen.

De Axis druk kan ik je geen duidelijk antwoord op geven behalve dan dat het de mate is waarin het je eigen test niveau onderdrukt.

maar google even op HPTA Suppression explained en je ziet verschillende links ;)

Sinlath zei:
Aromatisering:

De Axis druk kan ik je geen duidelijk antwoord op geven behalve dan dat het de mate is waarin het je eigen test niveau onderdrukt.

maar google even op HPTA Suppression explained en je ziet verschillende links ;)

Heel goed uitgelegd voor de leken! Karma

spiertje16 zei:

Aromatiseren = AAS die niet in receptoren klikt en omzet in oestrogeen wat resulteert in vochtretentie en mogelijk gyneacomastie

Onderdrukking van de axis = Door AAS te nemen zet je je eigen testosteronproduktie op een laag pitje, met boldone valt dit al bij al mee. Deca bvb is 1 vd ergste onderdrukkers van lichaamseigen testosteron.

inVorm zei:
wk 1 t/m 10 400 mg primo p/w of
wk 1 t/m 8 60 mg anavar p/d of
wk 1 t/m 6 50 mg winstrol om de dag of 40 a 50 mg tabs p/d voor 6 weken of
wk 1 t/m 6 50 mg tbol p/d of....
zou ie geval lekker mild beginnen, zwaarder doseren kan je de rest van je leven nog.

lekker eerste kuurtje!

een anavar, primo,winstrol en tboll stack :D

BigMaus zei:
Ik vind het niet geschikt door de hoge doseringen die je moet zetten.

Testo met deca of testo alleen is veel beter.

Helemaal mee eens.
Ik snap niet dat mensen nog steeds voor boldenon kiezen. Er is praktisch geen mens die hier iets van merkt.

Big'r zei:
Helemaal mee eens.
Ik snap niet dat mensen nog steeds voor boldenon kiezen. Er is praktisch geen mens die hier iets van merkt.

Ik denk dat het z'n grootste waarde heeft in een cuttingstack, maar vrijwel niemand hier die het zo gebruikt. Als alternatief voor deca in een massa kuur is het niet echt geschikt.

Big'r zei:
Helemaal mee eens.

Mijn inziens is boldenone een gevorderde AAS ! En kan je wel goed resultaat mee boeken .

Terug
Naar boven