XXL Nutrition

boldebal-h & Drive , deca 100

orki

Cool Novice
Waardering
0
Ik zou graag een zwaar kuur willen doen van 8 weken lang...
Met : boldebal-h & Drive , deca 100

Heeft er iemand ervaring mee ??!!
Zou ik is graag advies willen , dit gaat mijn derde kuur worden !!!

Bedankt orki

• Topic Starter Topic Starter
niemand ervaring??? :cool: ???

:bow: Ik heb wel ervaring met Drive, Deca 200 en Test 500
Dit is mijn 2de kuur en gelijk mijn laatste voor tenminste 1 januari 2006.
De meningen over Drive zijn verdeeld, persoonlijk is de combinatie die ik gebruik (Drive 3ml) voor mij goed genoeg. Het duurde wel weekje of 4-5 eer ik de zogenaamde "pump" kreeg. Ik kwam wel goed bij maar toch leek het niet voldoende te zijn als je naar de combo zag van de kuur.
In week 4.5 begon de zogenaamde "pump" toch op te komen.

Nu ga ik goed vooruit kwa massavorming (ik was echt mager dus je moet niet veel verwachten als ik binnenkort foto's plaats)
De steroid-fever die je van Drive kunt krijgen heb ik wel gehad maar dat is geminderd
Natuurlijk moet je voeding goed zijn, daar was ik niet de beste in maar de mensen op dit forum hebben me bijgestuurd en ook tips gegeven ivm de kuur waarvoor dank aan alle :thumbup:

DMX zei:
:bow: Ik heb wel ervaring met Drive, Deca 200 en Test 500
Dit is mijn 2de kuur en gelijk mijn laatste voor tenminste 1 januari 2006.
De meningen over Drive zijn verdeeld, persoonlijk is de combinatie die ik gebruik (Drive 3ml) voor mij goed genoeg. Het duurde wel weekje of 4-5 eer ik de zogenaamde "pump" kreeg. Ik kwam wel goed bij maar toch leek het niet voldoende te zijn als je naar de combo zag van de kuur.
In week 4.5 begon de zogenaamde "pump" toch op te komen.

Nu ga ik goed vooruit kwa massavorming (ik was echt mager dus je moet niet veel verwachten als ik binnenkort foto's plaats)
De steroid-fever die je van Drive kunt krijgen heb ik wel gehad maar dat is geminderd
Natuurlijk moet je voeding goed zijn, daar was ik niet de beste in maar de mensen op dit forum hebben me bijgestuurd en ook tips gegeven ivm de kuur waarvoor dank aan alle :thumbup:

je hebt ook alleen maar lange esthers gebruikt zie ik dus dat je laat op gang kwam is te begrijpen.

Ik ben 24 jaar en weeg er nu 92Kg en ben 1m81 lang..train al ongeveer 4 jaar...
Voeding is geen probleem voor mij kan veel eten :D Wil gewoon nu een zware kuur gaan nemen want wil boven de 100kg komen..Of raden jullie mij iets anders aan dan deca , boldonone , drive???

greetz orki

Een massa kuur of een zware kuur?

Voor massa
1-10 Testosteron ethanaat 500 mg
1-8 Deca 200-400 mg
1-4 D-boll 20-35 mg
Nakuur

voor echt massa want ben nu de laaste tijden regelmatig aan het portiere op fuiven enz..daarmee da ik meer massa wil...mijn vorige kuur wa zo maar dan plaats van testo had ik belgische sustanon maar op 6 weken dan ben er maar 6 kilo van bij gekomen was er niet echt content van..

Terug
Naar boven