Fitness Seller

boldenone en anavar samen

animalvg

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
hey

heeft er al iemand ervaring met boldenone en anavar samen
zou het samen een goeie kuur zijn natuurlijk samen met testo.
iemand graag die er meer ervaring mee heeft kan er dan zijn ervaring aan mij meedelen.
en op hoeveel mg moet je anavar nemen per dag en hoe lang
dank u alvast

als cut kuur misschien?

1-16 test
1-14 bold
12-18 anavar

Zo ongeveer zou het denk wel lekker zijn om te cutten... Bulken kan beter op andere middelen.

als cut kuur misschien?

1-16 test
1-14 bold
12-18 anavar

Zo ongeveer zou het denk wel lekker zijn om te cutten... Bulken kan beter op andere middelen.

Ik zou die bold evenlang als de test pakken en daarbij de eerste 4 weken en de laatse 4 weken anavar

Anavar als kickstart is best aardig voor eerste weken. Dan kickt de rest in. Eventueel afmaken op het eind, laatste 4 weekjes zoals Jaytjuh zegt. Minimaal 40mg/dag.

Eventueel zou je 2x3 weken var kunnen doen omdat men toch zegt oraal niet langer dan 6 weken. Bij sommige mensen gaat het helaas mis met de lever, maar die kans is <5% bij 40mg/d.

Ik heb var op 80mg ed gebruikt en ik vond het niet zo speciaal als de prijs doet geloven.

Me leverwaarden schoten gewoon omhoog en op de vasculariteit na vond ik er niks aan.

Ik heb var op 80mg ed gebruikt en ik vond het niet zo speciaal als de prijs doet geloven.

Me leverwaarden schoten gewoon omhoog en op de vasculariteit na vond ik er niks aan.

Een vriend van mij gebruikt het momenteel op 70mg/dag en merkt toch wel aardige krachtgains en wat massa.

krachtgains kan je ook van goedkopere middelen krijgen. En massa... var staat nou niet echt bekend als een massa product.

• Topic Starter Topic Starter
Anavar als kickstart is best aardig voor eerste weken. Dan kickt de rest in. Eventueel afmaken op het eind, laatste 4 weekjes zoals Jaytjuh zegt. Minimaal 40mg/dag.

Eventueel zou je 2x3 weken var kunnen doen omdat men toch zegt oraal niet langer dan 6 weken. Bij sommige mensen gaat het helaas mis met de lever, maar die kans is <5% bij 40mg/d.

hoe bedoel je met de lever wat kan er dan voor komen op de lever

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

eigenlijk wou ik 10 weken kuren met test en boldenone en de laatste 6 weken 40 mg per dag anavar bij pakken is dit ok of toch niet

Bold word meestal aangeraden minimaal 14 weken te gebruiken, omdat de werking wat later aan de gang gaat.

Bold

Bold minimaal 14 weken en anavar minimaal 60mg ED .
Anavar eerste 4 weken als kickstart of laatste 6 weken voor meer vasculariteit . (droge spiermassa ) .

hoe bedoel je met de lever wat kan er dan voor komen op de lever

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

eigenlijk wou ik 10 weken kuren met test en boldenone en de laatste 6 weken 40 mg per dag anavar bij pakken is dit ok of toch niet

Hetzelfde als alle andere 17 AA producten. Ze zijn schadelijk voor de lever. Leverwaarden omhoog en als je te lang gebruikt permanente schade.

Als je 10 weken gaat kuren, dan zou ik die bold weglaten. Ga je weinig van merken, behalve lekkere trek. De laatste 6 weken var erbij is prima.

Vasculariteit van var is inderdaad zeer bruut, maar gaat gewoon weer weg, gains zijn erg schraal en kracht gaat ook weer wat achteruit. Je houdt er gewoon erg weinig aan over.

Laatst bewerkt:
12/14 weken Bold
Eerste 5 weken var, of laatste weken var.
Kan beide. Is prima kuur voor droge massa en vasculair.
Misschien test op 250mg. Prima kuur.

• Topic Starter Topic Starter
en hoeveel mg bold per week dan 14 weken dan

Ik zou 750 aanhouden.

Terug
Naar boven