XXL Nutrition

Boldenone + Test-E

Vael

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hoi iedereen.

Ik begin volgende maand met mijn nieuwe kuur, en zou graag nog even enkele commentaren krijgen op mijn cycle van andere ervaren gebruikers.

Ik ben niet nieuw op deze fora, maar ben helaas wel mijn vorig account vergeten. ???

Mijn vorige kuur, van vorig jaar was:

Week 1 - 6: Turinabol 50mg ED
Week 1 - 8: Test-E 250mg
Week 1 - 8: Tren-E 400mg
Week 8 - 14 Test-E 500mg
Week 8 - 16 Proviron 50mg ED
Week 16 - 20 Tamoxifen 20mg ED

-----------------------------------

Nu heb ik na veel nadenken uiteindelijk toch besloten voor deze cycle met volgende producten. Mijn grootste probleem? De dosis. Mijn idee was als volgt:

Week 1 - 2: Boldenone 800mg
Week 2 - 16 Boldenone 600mg
Week 1 - 12 Test-E 500mg
Week 7 - 14 Proviron 50mg
Week 18 - 22 Aroxifen 40mg

Kan iemand mij soms raad geven wat ik mag verwachten van deze doseringen als je kijkt naar mijn vorig kuurverleden.

Ik zou het graag zo doen, maar als ik kijk naar andere logs raden mensen toch al snel 750mg test & 800mg standaard aan.

Gelieve mij te helpen met positieve kritiek op deze log, dan hou ik vanaf volgende week ook een dagboek bij over deze cycle.

Tyvm :D

Test langer laten doorlopen dan je Bold, in dit geval dus 18 weken.

Als je je pik nog wilt gebruiken wel ja.

• Topic Starter Topic Starter
Als je je pik nog wilt gebruiken wel ja.

Best wel ja, is het verstandig om dan eventueel de test te verlagen tot 250mg, om droger te komen staan, of gewoon de proviron ook verlengen dan.

Ik had gewoon men twijfels omdat veel mensen ook een boldenone only kuur gebruiken.

Droog worden doe je met je voeding. Je kan hoogstens wat bloat tegen gaan door je test wat te verlagen of te switchen naar kortere esters. Ik zou het niet te ingewikkeld maken:

1-18 Test E - 500mg
1-16 Bold - 600mg

20-23 Nolvadex - 20mg

Eventueel nog een AI toevoegen en naar wens proviron. Zie geen toegevoegde waarde voor Aromasin in je nakuur hier.

Droog worden doe je met je voeding. Je kan hoogstens wat bloat tegen gaan door je test wat te verlagen of te switchen naar kortere esters. Ik zou het niet te ingewikkeld maken:

1-18 Test E - 500mg
1-16 Bold - 600mg

20-23 Nolvadex - 20mg

Eventueel nog een AI toevoegen en naar wens proviron. Zie geen toegevoegde waarde voor Aromasin in je nakuur hier.

Denk je niet dat 600mg bold te laag gedosseerd is als je kijkt naar men vorige kuur?

ook geen frontload?

Toch al bedankt

Oke, wel spijtig dat het zo lang duurt eer de bold inslaagt, anders was het makkelijker geweest.

Bedankt

Bold is een beetje eigenaardig spul. Je hebt er die zeggen dat het geen ruk doet, anderen vinden het dan weer geweldig. De een zegt 400mg/week, de ander 800 of meer. De een krijgt er vreetbuien van; anderen totaal niet. Dikke aders vs bloat,... Enige wat eerder unaniem is, is dat je het lang genoeg moet gebruiken.

Vond het zelf niet slecht, maar heb voorlopig te weinig om mee te vergelijken.

Ikzelf ga aankomende maand ook Test Bold doen, alleen ikzelf zet een week voordat ik me kuur begin al 1maal 1000mg Bold. (met het idee dat ze dan uiteindelijk wat gelijker in slaan)

Vanaf die week erna zet ik 800mg bold en 750mg Test e

Maar denk dat je op 600mg bold ook best lekker zal gaan hoor

In mijn Bold kuur was het enige voordeel vasculariteit en uithouding..

Was niet zo tevreden van bold eigl.. Een kuur gebruikt om te zien hoe het was, maar voor de time ON en het resultaat .. Doe ik het zeker NOOIT meer :D

Terug
Naar boven