AndroidHealthClinic

boldenone/testokuur

Supersteve

Cool Novice
Waardering
0
Ben bezig met een kuurtje testo enthanaat 600 mg p.w. en boldenone 600 mg p.w. In de 5 week begin ik nog met 30 mg winstrol p.d. Nakuur met hcg en nolvadex.Nu zit ik in de derde week en ben van 90.5 naar 93.5 klg gegaan maar het lijkt net of ik in kracht terugga. Komt dit pas later?? Ik dacht na een week of twee moet ik toch al wat merken? Heeft er iemand ervaring met een soortgelijke kuur?Misschien omdat ik een aangepast eetschema heb.Probeer zoveel mogelijk kwark/kip/tonijn/biefstuk/groente/fruit enz... te eten.

215 gr. eiwit
70gr.vet
350 gr. koolhydraten
3200 calorieen

177 cm
93.5 klg
16%bf
b.p normaal.8x120 )nu met moeite 115)

Je werkt met lange esters, dus het duurt even voor het echt merkbaar wordt. Maar denk dat je deze week wel wat moet voelen. :)

Misschien volgens keer een kickstart zodat je gelijk kunt knallen :rolleyes:

ik doe ongeveer hetzelfde maar iets lager gedoseerd.. ondanks mijn frontload heb ik ook niet direct extreme krachttoenames opgemerkt.. maar in kracht achteruit gaan?? misschien zit je wat laag in carbs ;)

Sorry maar op jouw voedingsschema zou ik ook niet groeien met die stats.
In de bulk zit ik minstens op 4500 kcal als ik alleen lean-massa aan wil zetten en alle vet wil vermijden, maar anders zit ik op 5500 kcal.

Mijn advies als je hier niet op vooruit gaat, zeker met deze doseringen roids, gooi die calorien flink omhoog en kijk wat er gebeurd.

Supersteve zei:
Ben bezig met een kuurtje testo enthanaat 600 mg p.w. en boldenone 600 mg p.w. In de 5 week begin ik nog met 30 mg winstrol p.d. Nakuur met hcg en nolvadex.Nu zit ik in de derde week en ben van 90.5 naar 93.5 klg gegaan maar het lijkt net of ik in kracht terugga. Komt dit pas later?? Ik dacht na een week of twee moet ik toch al wat merken? Heeft er iemand ervaring met een soortgelijke kuur?Misschien omdat ik een aangepast eetschema heb.Probeer zoveel mogelijk kwark/kip/tonijn/biefstuk/groente/fruit enz... te eten.

215 gr. eiwit
70gr.vet
350 gr. koolhydraten
3200 calorieen

177 cm
93.5 klg
16%bf
b.p normaal.8x120 )nu met moeite 115)

hcg in je nakuur?? aangepast eetschema?? verklaar je nader

• Topic Starter Topic Starter
nakuur

kevinlorenzin zei:
hcg in je nakuur?? aangepast eetschema?? verklaar je nader

Probeer zo vetvrij mogelijk te eten,Eiwit omhoog vet omlaag.60/40/20 verhouding.
De hcg wil ik twee weken voor ik stop en misschien nog 1 week daarna gaan gebruiken. Ik probeer droge massa te krijgen maar hen nogal een aanleg voor een buikje.Ik denk inderdaad dat ik mijn calorieen omhoog schroef alleen moet nog ff kijken waarmee. Eet al twee ons biefstuk/twee ons kip/500 tot 1000 gr kwark/appel/banaan/mandarijn twee tot 4 ons groente whey eiwitshake .Dus den k op zich wel goed bezig te zijn.

Als je maar nog een weekje of 2 Nolva/Chlomid neemt na de laatste HCG injectie is er niets aan de hand qua extra onderdrukking. :)

Supersteve zei:
Probeer zo vetvrij mogelijk te eten,Eiwit omhoog vet omlaag.60/40/20 verhouding.
De hcg wil ik twee weken voor ik stop en misschien nog 1 week daarna gaan gebruiken. Ik probeer droge massa te krijgen maar hen nogal een aanleg voor een buikje.Ik denk inderdaad dat ik mijn calorieen omhoog schroef alleen moet nog ff kijken waarmee. Eet al twee ons biefstuk/twee ons kip/500 tot 1000 gr kwark/appel/banaan/mandarijn twee tot 4 ons groente whey eiwitshake .Dus den k op zich wel goed bezig te zijn.

Naar mijn mening zit je idd te laag in je cal.
Heb je je basisbehoefte al eens uitgerekend?
Basisbehoefte + mininmaal 500 cal heb je echt wel nodig om te groeien!
Verder zijn je verhoudingen wel goed!

• Topic Starter Topic Starter
2hard2die zei:
Naar mijn mening zit je idd te laag in je cal.
Heb je je basisbehoefte al eens uitgerekend?
Basisbehoefte + mininmaal 500 cal heb je echt wel nodig om te groeien!
Verder zijn je verhoudingen wel goed!

Heb uitgerekend dat ik ongeveer aan vvm 73 klg heb en daar heb je 2800 cal. voor nodig Ik ben daar ind.ongeveer boven gaan zitten.Ik ga het nu een weekje met nog 500 opschroeven en kijk ff naar de resultaten. Ben ook veel moe en heb volgens mij groeipijnen.Gewrichten e.d. Denk dat ik te weinig eet want training/slaap is goed.

HCG veroorzaakt een testoboost dus ook extra oestrogeen ------> arimidex als anti-oestro (want oestrogeen onderdrukt ook je axis)
Overigens zorgt HCG er wel voor dat je eigen LH afgifte onderdrukt blijft.
LH zet je ballen aan tot het produceren van testo.
Daarom niet langer dan tot ongeveer een week na je kuur toedienen.

2hard2die zei:

Supersteve zei:

kijk ff op voeding/dieten. daar zul je wel op goede ideeen komen waarmee je je voedingsschema kunt aanpassen.

Terug
Naar boven