MuscleMeat

Boldenone

kristof69

Cool Novice
Waardering
0
Ik ga starten met een kuurtje Boldenone only op 12weken....

Dit is men derde kuurtje heb er twee gedaan met deca en sus

en wil nu eens boldenone proberen....

Hoe zou ik best doseren?

Thx

met iets erbij. wat wil je bereiken me deze kuur?

testosteron blijft toch de basis dus een voorbeeldje week 1t/m10 250 mg test en week 1t/m9 200 mg bold

Yeah idd, of en overheerlijke kickstart met turinabol of beter nog dianabol:p

Ik vrees er wel voor dat 200mg bold het echt niet gaat doen, zeker niet als ie al twee kuurtjes achter de rug heeft...

Slukes

Als je deca op je cv hebt staan zal een Bold only kuur je niet bevredigen ben ik bang...puzzel even verder, men geeft goede suggesties

jugger fluisterd zachtjes "test erbij test erbij"

Bold only kuurtje zal niet veel geven, zeker niet als je 200mg E/W zet. Neem toch min. 400 of 600. Bold wordt ook meestal aangeraden om samen met Test e te nemen omdat het anders niet veel doet.

Bold bij derde kuur?? ik denk dat je sowieso niet lager dan 600mg / week moet zitten.. En zeker niet als je al 2 keer deca hebt gehad!
Maar ik zou dr ook testo naast zetten ja, toch voor de beste resultaten denk ik zo....

Maar wat wil je bereiken en wat zijn je stats momenteel?

ik zou t zo doen:

week 1-14 500mg Test e
week 1-13 600mg EQ

das wel lekkaaa

Bold bij derde kuur?? ik denk dat je sowieso niet lager dan 600mg / week moet zitten.. En zeker niet als je al 2 keer deca hebt gehad!
Maar ik zou dr ook testo naast zetten ja, toch voor de beste resultaten denk ik zo....

Maar wat wil je bereiken en wat zijn je stats momenteel?

Aha en waarom test erbij zetten als ik vragen mag??
Test is inderdaad een goeie basis maar bold zet zich om in test.
Lijkt mij hetzelfde als 500 mg test en 500 mg sust nemen voor tien weken (voorbeeldje dan he)want dat doe je ook niet.

Nee hoor, ik weet niet in hoeverre je in de stof hebt verdiept??
Boldenone kun je op een bepaalde manier zien als deca, en dat is ook geen middel die je zomaar "only" gebruikt. Zo zie ik het, maar je kunt het alleen gebruiken hoor, ben benieuwd hoe jij erop reageert.. :)

en volgens mij bedoel je dehydrotestosteron, niet testo! En dat is geen reguliere test, Het is de stof die zorgt voor kaalheid ed... ;)

als je al deca gedaan hebt zal je niet happy worden van de boldenone gains...het geeft bij mij zeker nog geen kwart van de gains wat deca me geeft,kan me wel voorstellen dat het goed is in wedstrijdvoorbereiding

Mss zit ik hierbij op het verkeerde forum maar als je boldenone zou gebruiken in wedstrijdvoorbereiding blijft toch nog steeds mijn vraag hoe je dan voorkomt je huid te besparen van de typische kenmerken van een kuurtje, uitslag, rode plekken en dergelijke?
Hoe kun je zoiets voorkomen? De pro's hun huid ziet er altijd zo gaaf uit. Altijd al afgevraagd hoe ze het doen :)

nog eens sorry als dit in de verkeerde post is

Greetz 2 you all!

Die gasten smeren zoveel bruiningsmiddel dat hun hele huid bedekt is man, al waren ze paars zou je het niet eens zien!

je bent toch net klaar met parabolan tabs?

parabolan tabs??? is deze boodschap aan mij gericht?
Vraag mij gewoon af wat beste is om onzuiverheden weg te krijgen. Parabolan tabs een antibiotica hiertegen???

Aha en waarom test erbij zetten als ik vragen mag??
Test is inderdaad een goeie basis maar bold zet zich om in test.
Lijkt mij hetzelfde als 500 mg test en 500 mg sust nemen voor tien weken (voorbeeldje dan he)want dat doe je ook niet.

what the **** dat klopt zeker niet zoals jij redeneert.

de mate waarin boldenone omzet in test is niet in dusdanige mate dat testosteron bijzetten geen toegevoegde waarde heeft.

als je 600-800mg bold zet dan heb je hoog normale test waarden.

als je dus 500mg test erbij zet is dat echt niet dubbelop zoals jij suggereert.

met andere woorden; van die 500mg boldenone die je zet wordt maar een kleine hoeveelheid omgezet in test, net genoeg om je lul overeind te houden en ietsje geiler te zijn dan normaal.

Terug
Naar boven