XXL Nutrition

Bolderone 50mg/ml??

jehmarjeh

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Bolderone 50mg/ml hoe dit te doen??

De bolderone begint pas bij 500 mg per week te werken volgens vele hier. Nu wil het feit dat deze 50 mg/ml is. Dus dat is gewoon 10ml in de glutes. Is dit verantwoord te doen? Anders 2x 5ml in de week?

Laatst bewerkt:
wrm pak je niet gewoon de spullen van gs of gg veel makkelijker

• Topic Starter Topic Starter
Tis voor een maat van me, en dit is schijnbaar gewoon de beste! De spullen zijn ook al binnen, iemand ervaring met deze hoeveelheden?

Ganabol..heb je altijd lol!

Zoals gezegd, kies voor een menselijke dosering per ml. 200mg/ml is er niet voor niets.

50mg/ml....enjoy!

En dit is schijbaar de beste ??? haha lekker voor je !

de werkzame stof blijft hetzelfde vriend! het maakt dus niets uit..uit comfort oogpunt kun je dus beter voor een undergroundlab kiezen!

Die gozer vraagt om advies en jullie komen alleen maar met topicvervuiling.

probeer het dan te verdelen eventueel over 3 keer per week (3ml,3ml,4ml)

of 3ml in de linker bil,3ml in de rechterbil,2 ml in de linkerbeen,2ml in het rechterbeen

of zondag:3ml in de linker bil,3ml in de rechterbil en woensdag:2ml in de linker bil,2ml in de rechterbil

zo kom je ook telkens aan 10ml...

ik zou het dan combineren met wat ug spul, alleen die van 50 mg/ml is geen doen man. elke dag 2 ml zetten haha ;)

zit je op 700 mg, wat een mooie dosering is voor bold :)

jehmarjeh zei:
De bolderone begint pas bij 500 mg per week te werken volgens vele hier. Nu wil het feit dat deze 50 mg/ml is. Dus dat is gewoon 10ml in de glutes. Is dit verantwoord te doen? Anders 2x 5ml in de week?

10ml in de week is aardig veel. Je had zoals gezegd beter kunnen kiezen voor een undergroundlab omdat het injectiecomfort veel dragelijker is en de werzame stof identiek is.

Ik zou kiezen voor om de dag 3ml.

jehmarjeh zei:

en wilde hij die bold. als enigste nemen?
ik neem aan dat er nog een paar ml's bij komen met test?

dus dan kom je op 12ml in de week.

GEKKENHUIS!!!!

je wordt een wandelende olietanker dan, lijkt me niet echt lekker.

Dr. Worf zei:
10ml in de week is aardig veel. Je had zoals gezegd beter kunnen kiezen voor een undergroundlab omdat het injectiecomfort veel dragelijker is en de werzame stof identiek is.

daar zijn de meningen nogal verdeeld over bro....

jup, waarschijnlijk voelt 50 mg/ml x 10 ml beter aan dan 200 mg/ml x 2,5 ml. Mits de 10 ml goed wordt verspreid over het lichaam.

jehmarjeh zei:

Is zeker goed spul als het de originele veterinaire boldone is.
Als je het goed wilt gebruiken moet je(heb ik me laten vertellen door wedstrijdatleten + begeleiders) minimaal 2ml iedere dag zetten.
Schijnt stukken beter te werken als bv 600mg UG spul per week.
Maar dit is hun ervaring,niet de mijne.

tjah,waarom niet eigelijk,lijkt me de enige logische reden om het zo laag te doseren... maar het is toch ook een lange esther dus als je 10 weken elke dag moet prikken heb je 70 gaatjes meer in je kont!!! dan maar liever UG spul :D

Terug
Naar boven