Fitness Seller

Boldone bijna op!

Patrickjuh21

Cool Novice
Waardering
0
Ben met een kuur bezig Boldenone, Testoviron en Bionabol. Maar heb niet genoeg Boldone meer. Kan niets bestellen want HIJ is met vakantie. Wat kan ik in de plaats daarvoor gebruiken?

winstrol oid

da's lastig, en ligt er ook maar net aan wat je op voorraad hebt liggen. mss heeft hij dan ook geen winstrol
Hoe lang moet je nog?

Mijn boldenone is ook bijna op omdat ik na de 1e 2 wkn op aanraden de dosis heb verhoogd. Ik kan vandaag nog en dan issie leeg.....ik kan echter zo weer wat ophalen zodra ik mn salaris weer heb.

Het zou op zich niet zon ramp zijn als je n halve week ofzo over moet slaan....zo lang je daarna weer nieuwe hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb net 1 ml over... moet nog 6 weken...heb eerst hoge dosis gehad met alles, een onprofesioneel sportsgoolhouder had me die dosis gegeven. profesioneler iemand heeft die kuur gewijzigd voor mij, voel me veel beter...idd...zal ik moeten w8en...baal baal baal...

Patrickjuh21 zei:
Ja heb net 1 ml over... moet nog 6 weken...heb eerst hoge dosis gehad met alles, een onprofesioneel sportsgoolhouder had me die dosis gegeven. profesioneler iemand heeft die kuur gewijzigd voor mij, voel me veel beter...idd...zal ik moeten w8en...baal baal baal...

post dan eens even je schema aub, dan kunnen we het eens beoordelen...

wie begint nou te kuren zonder eerst alles in huis te hebben ?

had alles precies in huis, maar door een onprofesioneel iemand heb ik dus overdodsissen genomen...en ben dus weggegaan bij die sportsgool houder...

mijn schema is nu zo(aangepast): 8 weken lang 2 ml Boldone, 750 mg testoviron en 6 weken lang 40 mg Bionabol p/d

vorige schema, onderstaand, die me niet beviel met flinke bijwerkingen(ben daar gevoelig voor)

1e 2 weken: 3 ml Boldone met 1500 mg Testoviron, en dan die andere 6 weken 2 ml Boldone met 1000 mg testoviron Bionabol blijf hetzelfde...deze kuur werd me door iedere ervaren bodybuilder afgeraden...had een flinke opgezette prostaat:s nu met bovenstaande is het dus helemaal weg, heb alleen flinke last van me mild al bij een kleine inspanning...

Patrickjuh21 zei:
Ben met een kuur bezig Boldenone, Testoviron en Bionabol. Maar heb niet genoeg Boldone meer. Kan niets bestellen want HIJ is met vakantie. Wat kan ik in de plaats daarvoor gebruiken?
deca is een optie maar als je medicijnman weg is kanje niks bijbestellen dus ik snap je vraag niet geheel.En nog een tip ga nooit alleen maar op adviezen af doe zelf ook wat zoek werk zo had jezelf kunnen zien dat je dosis wel erg hoog was!

en nog een tip hier op het board praten we niet in ML maar in MG/ML

idd helemaal gelijk. ik zou dus miss nog met geluk 1ml/ 200 mg kunnen injecteren en wachten tot ie terug is... thnx

Terug
Naar boven