AndroidHealthClinic

'Bos wil verhoging btw uitstellen'

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Minister van financiën Wouter Bos (PvdA) wil een geplande verhoging van de btw van 19 naar 20 procent uitstellen. Volgens de Volkskrant, die zich baseert op 'bronnen rond het kabinet', staat de verhoging die per volgend jaar in zou gaan op losse schroeven.

Bos zou het niet gepast vinden de belasting op vrijwel alle producten en diensten te verhogen, nu uit cijfers van het Centraal Planbureau blijkt dat minima er tot 1 procent in koopkracht op achteruit dreigen te gaan. Dat komt onder meer door de duurdere brandstofprijzen. Bos zelf wil in de krant niet reageren en stelt dat pas in augustus over de verhoging wordt besloten.

Als de verhoging inderdaad wordt uitgesteld, zou het rijk volgens de krant twee miljard euro mislopen.

Hoezo uitstellen ?
Ik dacht dat het helemaal niet kwam.Dan heb ik het zeker verkeerd begrepen.

In België is het zelfs 21%, 19 is zelfde als Duitsland niet?

Haha zal wel weer zijn 100ste leugen worden vrees ik. Die komt er gewoon wacht nu maar af. En anders worden de lasten op een ander vlak gewoon verhoogd, en een jaar later alsnog naar 20%. Genaaid worden we toch:D

Vooral met Bos. Probeert nu weer wat zieltjes te winnen.

Ik vind de 3 eurocent op diesel veel zorgelijker. En naar nu blijkt komt er ook 3 cent op de LPG haha....stelletje dieven.

we hebben gewoon een klote regering

als wij vragen of ze de belasting omlaag willen doen dan stemmen ze allemaal tegen.
als zij hun eigen salaris met 30% omhoog willen krikken stemmen ze natuurlijk allemaal voor.

we hebben gewoon een klote regering

als wij vragen of ze de belasting omlaag willen doen dan stemmen ze allemaal tegen.
als zij hun eigen salaris met 30% omhoog willen krikken stemmen ze natuurlijk allemaal voor.
:roflol: Dat is wel erg kort door de bocht.

Van de benzineprijs in NL gaat bijna 2/3 de schatkist in hoorde ik op het nieuws vanmorgen! :eek:

Die schatkist moet trouwens wel heel groot zijn he, waar staat hij eigenlijk? :p

Ons een beetj de hoofdprijs laten betalen voor lpg, en het voor een prikkie door verkopen aan het buitenland. Eigen land eerst!

:roflol: Dat is wel erg kort door de bocht.

Van de benzineprijs in NL gaat bijna 2/3 de schatkist in hoorde ik op het nieuws vanmorgen! :eek:

Die schatkist moet trouwens wel heel groot zijn he, waar staat hij eigenlijk? :p

Die staat in het land van slechte investeringen, hulporganisaties, ondoordacht over-de-balk-smijterij en andere, door dit kabinet, verzonnen onzin om "ons" geld er doorheen te jagen op een zo inefficiënt mogelijke manier.:D

En mooie is ook nog dat ze de leeftijd van h**ren omhoog willen schroeven, dat vind ik nog het ergste...moet ik nog gaan haasten ook nog om een teenie te nken, bah.

wist zelfs niet dat jullie maar 19% btw hebben

cq. Bos wil zn executie uitstellen... :P

3 cent op de benzine/diesel gaat lekker door, alhoewel Bos zijn verhoging van BTW wil uitstellen vanwege een verkeerde inschattig van de koopkracht stijging.

En maar lullen dat ze niet de schatkist aan het vullen zijn, maar hierdoor juist de accijns inkomens zullen dalen vanwege het feit dat er minder gereden zal worden. My ass..

Terug
Naar boven