Fitness Seller

Boycot zeeuwse mossel

De lauwwste

Freaky Bodybuilder
Waardering
164
De Vlaamse liberale partij Open Vld roept restaurants in Antwerpen op om Zeeuwse mosselen en oesters te boycotten. Dat meldt Omroep Zeeland.
De Belgen zijn kwaad dat de uitdieping van de Westerschelde in Nederland is stilgelegd. Dat moest van de Raad van State, die vorige maand bepaalde dat niet duidelijk is hoeveel schade de natuur in Zeeland ervan ondervindt.
Door de uitdieping moet de Antwerpse haven beter bereikbaar worden voor grote schepen. Het uitstel kost de haven zo'n 70 miljoen euro per jaar. De Westerschelde had volgens een Nederlands-Vlaams verdrag dit jaar uitgediept moeten zijn.
Deze week riep de Vlaamse premier Peeters de Nederlandse ambassadeur bij zich om te vertellen dat het geduld van Vlaanderen op is.

Wie doet er mee aan deze boycot ?
Elke keer komen ze met een nieuw excuus af om het voor lange tijd weer stil te leggen.

Wie eet er dan mosselen,****ing nobody. Nederlanders gaan hier niet slechter van slapen eerder lachen.

ik eet enkel mosselen tussen de paella, dus boeit me ni echt

• Topic Starter Topic Starter
Moest er in belgië veel volk achterstaan en het grootschalig aangepakt worden gaat dat zeker uitmaken.
Wij belgië zijn 1 van de grootste inkopers van de zeeuwse mossel.
Dag nadat de boycot werd uitgeroepen was er langs nederlandse kant ineens tijd voor een goed gesprek :D
Hier worden trouwens veel mosselen gegeten.

Hoe dan ook dat ik deze boycot wel steun heb ik eergisteren nog wel mosselen gegeten. :o

Ik kan je vertellen dat er in Zeeland maar weinig bijzondere meisjes zijn hoor.

Zo'n acties halen toch niets uit, beter wat hardere maatregelen nemen om te zorgen dat ze eindelijk met die uitdieping beginnen.

Boycot België! stopt met het kopen van friet!

ik eet geen kaas meer. :mad:

no thanks.

WAARSCHUWING bedorven mosselen !!!

WAARSCHUWING MOSSELEN ZIJN BESMET, DOOR NU NOG ONBEKEND VIRUS, ZO KOMEN MASSAAL BOVENDRIJVEN OMDAT ZE ZICH NIET MEER KUNNEN VASTKLEVEN
BIJ DEZE ALS U ZE ZIET NIET AANRAKEN WANT DE NOG ONBEKENDE VIRUS KAN DODELIJK ZIJN VOOR DE MENS, OOK AL ZIEN ZE ER AANTREKKELIJK UIT AFBLIJVEN !!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes::D

:who:

Wel grappig eigenlijk dat belgie allemaal van dit soort acties onderneemt tegen nederland en geen enkele nederlander er een moer om geeft.:roflol:

WAARSCHUWING bedorven mosselen !!!

WAARSCHUWING MOSSELEN ZIJN BESMET, DOOR NU NOG ONBEKEND VIRUS, ZO KOMEN MASSAAL BOVENDRIJVEN OMDAT ZE ZICH NIET MEER KUNNEN VASTKLEVEN
BIJ DEZE ALS U ZE ZIET NIET AANRAKEN WANT DE NOG ONBEKENDE VIRUS KAN DODELIJK ZIJN VOOR DE MENS, OOK AL ZIEN ZE ER AANTREKKELIJK UIT AFBLIJVEN !!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes::D

:roflol:

Vlaanderen mag Zeeland hebben voor de prijs van een pak mossels, kunnen jullie het zelf uitdiepen.

Terug
Naar boven