MuscleMeat

Braveheart - Piano Solo

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
Braveheart - Piano Solo

Mocht deze persoon op DBB zitten, ik gaf hem/haar levenslang karma.
Dit vind ik dus prachtig.
Als er nog zijn die knappe piano-stukken hebben, mogen die hier altijd gepost worden.

Laatst bewerkt:
is indd schitterend!
Bedankt voor de tip! Heb hem gedownload :)

Lijkt me een haar. Of een hem met flinke gyno. :)

Mooi gespeeld hoor.

Schitterende muziek / film !!!

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOOOOOOOOOOOM :D

• Topic Starter Topic Starter
Prachtig !!!

2e filmpje, machtig stuk gewoon.

HELL gewoonweg

tis wel allemaal niet om aan te horen zeg, de stukjes muziek zijn wel mooi. Maar zoals ze hier worden gespeeld is het simpelweg om te lachen :roflol:

tis wel allemaal niet om aan te horen zeg, de stukjes muziek zijn wel mooi. Maar zoals ze hier worden gespeeld is het simpelweg om te lachen :roflol:

ik geef ook eerlijk toe dat ik her en der het nodige aan fouten constateer :o

Niettemin heeft ieder klassiek pianist die meer dan vader Jakob kan spelen (en de vlooienmars) mijn respect.

Muziek is zo goed als dat de luisteraar het vind en veel mensen vinden het dus blijkbaar erg mooi. Prima toch?

de ene piano waarop ze spelen is nog valser dan de andere....als jij dat niet hoort? wie is er dan degene die de ballen verstand van muziek heb...

ohwja, dat was ik idd nog vergeten te posten. Mag wel eens een pianostemmer op bezoek komen :D

de ene piano waarop ze spelen is nog valser dan de andere....als jij dat niet hoort? wie is er dan degene die de ballen verstand van muziek heb...

Ik hoor dat zéér zeker maar ik beoordeel de filmpjes ook op techniek die in de vingers zit en ga niet alleen af op een vals afgestemde piano.

Terug
Naar boven