Fitness Seller

Bread and butter cycle

50 Dollar

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
was net beetje aan het lezen op bb.com...en kwam dit tegen.

het gaat om wat hier een beginnerskuurtje is:
wk 1-10 test 250ml pw
wk 1-10 deca 200ml pw
evt wk 1-4 dbol

''deca is no where near as powerfull as test in any way, it is no substitute for a proper dose of test in any cycle, let alone a beginner's.
200mg of deca is a very low dose, i'd be surprised if you could tell the nandrolone was there at all. with that cycle you posted you'll be in the upper quartile range of NATURAl test levels and you'll add just a tiny bit more anabolic capacity with the nandrolone. its laughable if someone thinks he will win over 20lbs with this cycle'' (ong 8kg)

hij wilde er mee zeggen dat je minimaal 500gr test en 300-400gr deca pw moet zetten in je eerste kuur, anders was het NOOIT mogelijk dat je veel massa kon winnen. ik denk dat deze gozer uit zn nek lult en niet weet wat met kleinere hoeveelheden mogelijk is. denk dat we in nl toch een stuk wijzer met as omgaan in veel gevallen. (in sommige gevallen de laatste tijd helaas niet)

Je maakt het nog maar is duidelijker, die amerikanen moeten altijd overdrijven of wel zijn hun kuren veel te zwaar ofwel veel te licht. Heb mij hier ook al meerdere malen aan geergerd omdat je op den duur niet meer weet wat te geloven. Het wordt tijd dat ze eens naar de gulde middenweg zoeken.

Je moet niet vergeten dat deca ongeveer 3 weken in je bloed zit, als je dus elke week injecteerd is je spiegel na 4 weken ontsettend hoger als je natuurlijke test niveau's.

Hetzelfde geld natuurlijk voor de enanthaat met een halfwaarde tijd van 10,5 dag. Reken maar eens uit hoeveel mg je in je bloed hebt zitten na 4 weken..

IMO dikke zever dus..

absolute bullshit voor een eerste kuur..

Ik heb met 200mg test. Cyp. 250mg Deca en eerste 6 weken 30mg winstrol dik 12 kilo gewonnen als eerste kuur. van de 98kg naar 110kg+

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is even een grafiek met test.enanthaat, maar het gaat even om die spiegel die je opbouwd na verloop van tijd. De spiegel is je uiteindelijke bloedwaarde, dat is ook het doel van werken met een lange esther zoals enanthaat!

Dit pricipe maakt niet uit want dat geldt ook voor hogere doseringen die na enkele weken resulteren in een een nog hoger gemiddelde. Ik ben af en toe voor zaken in the states en ik moet bekennen: ze zijn stapelgek. Maar dat maakt America ook zo aantrekkelijk!

Dr. Worf zei:
Je moet niet vergeten dat deca ongeveer 3 weken in je bloed zit, als je dus elke week injecteerd is je spiegel na 4 weken ontsettend hoger als je natuurlijke test niveau's.

Hetzelfde geld natuurlijk voor de enanthaat met een halfwaarde tijd van 10,5 dag. Reken maar eens uit hoeveel mg je in je bloed hebt zitten na 4 weken..

IMO dikke zever dus..

Ik heb een dude daar op een forum eens geadviseerd om als eerste kuur zijn doseringen van 500 mg test en 400 mg deca te halveren. Ik werd helemaal weggeflamed daar: 'That will just shut him down with no gains'. Terwijl die idioten zelf niet eens ervaring hebben met 'lage' doseringen omdat ze zelf direct hoog inzetten :rolleyes:

Terug
Naar boven