AndroidHealthClinic

Breakbeat nummer van mij

Voorarm

Competitive Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m50
Geinspireerd door het topic van Boschie leek het me ook wel eens een leuk idee om een nummer van mezelf hier op te zetten. Het is niet helemaal afgemaakt, zoals meestel.:rolleyes:
Voor degenen die zich er zelf ook mee bezig houden: Kritiek wordt absuloot gewaardeerd.
Voor de rest: Geniet ervan!

Link: http://www.speedyshare.com/299870257.html

-MCL:D

Klinkt goed, maar een beetje saai imo.

• Topic Starter Topic Starter
mmm, lang niet slecht. is een relax nummertje om bij weg te dromen. kan makkelijk op ingezongen worden. misschien nog wat extra kruiden met geluidjes om het wat minder eentonig te maken, is zeker de moeite waard om nog wat aan te sleutelen.

mmm, lang niet slecht. is een relax nummertje om bij weg te dromen. kan makkelijk op ingezongen worden. misschien nog wat extra kruiden met geluidjes om het wat minder eentonig te maken, is zeker de moeite waard om nog wat aan te sleutelen.
/agrees, zeker waard om nog wat aan te passen, de eerste minuut ofzo klinkt wel chill, daarna lijkt het of je een beetje in een loop terecht komt.

kan het genre wel smaken. leg wel enkel zoiets op als ik ga slapen, de stereo instellen zodat deze na een dik uurtje automatisch uitvalt en dan rustig wegdromen op spacy geluidjes met zachte beat.

dancy.gif
:zzz:
dancy.gif

kan het genre wel smaken. leg wel enkel zoiets op als ik ga slapen, de stereo instellen zodat deze na een dik uurtje automatisch uitvalt en dan rustig wegdromen op spacy geluidjes met zachte beat.

dancy.gif
:zzz:
dancy.gif
Ik zet dan liever panfluit muziek op, ben dan echt zo weg.:D

Terug
Naar boven