XXL Nutrition

Breath ~ Stapje voor stapje

Hey,
Dit is mijn plekjes, waar ik mijn voedings- en trainingsschema's ga posten.
Ik moet deze eerst nog maken, dus die post ik later vandaag (of morgen) nog wel.
Mijn doelen zijn:

- afvallen
- een sixpackje kweken
- beenspieren verminderen

NB:
- abonnement op de sportschool (onbeperkt)
- hometrainer op mn kamer
- vegetarisch
- lactose intollerant
- eetstoornisverleden

Oja:
gewicht: +/- 72 kg
lengte: 1m75

Hebben jullie alvast tips voor een reëel doen qua vetpercentage voor een meisje? Eentje waarbij ik mn toekomstige sixpack kan zien?
En hebben jullie tips om beenspieren te verminderen? Ik heb vrij dikke beenspieren doordat ik veel op mijn hometrainer zit. Ik vind dit egt niet mooi staan bij mezelf. Ik had 2 jaar terug hele slanke benen. Ze zijn dikker geworden door veel aankomen (20kg in een jaar; ja echt; eetbuien) en doordaat ik vorig jaar elke dag 2-3 uur op mn hometrainer zat.
Het lijkt me erg moeilijk om een sixpack te kweken terwijl ik mn beenspieren wil afbreken (niet helemáal natuurlijk). Misschien moet ik het niet tegelijk doen maar apart? Tips?

~ Breath
Serious?

Maak eens een foto van je benen? Kan nooit zijn dat die te gespierd zijn, is waarschijnlijk gewoon vet.

als je je benen te groot vind is dat waarschijnlijk vet en geen spier...

krachttraining is aan te raden, zal er de eerste x vreemd uitzien, een meisje tussen al die zwetende gasten, maar het verbrand meer kcal dan cardio ;)

Laatst bewerkt:
Ze is wel een meisje he, die willen (meestal) en kunnen (zonder annabolen) niet massief worden.

Ik zou als trainingsschema gewoon iets met compounds (squat, bench press, deadlift, press en barbell row) doen 3x8 of 5x5, en als je vet kwijt wil moet je onder je onderhoud eten en hoe dit moet kun je allemaal in de voedingssectie lezen.

Richt je eerst gewoon op het naar beneden brengen van je bf (voeding en cardio).
Quads en hams zullen dan wel meevallen kwa massa.
Als ik er naast zit stop ik meteen met squats en curls. Dan pak ik alleen nog de hometrainer voor massa. ;)

Terug
Naar boven