XXL Nutrition

Breda

Ari70

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
155
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Wat dacht je van Eindhoven de gekste!

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik gisteren geweest.. goede mac en van die leipe russen met een gitaar van 1 vierkante meter ??? St Petersburg trio ofzoiets.. Der liepen potdikkie wel een hoop lekkere wijven!!

Eindhoven?? Is geen bal aan man.

Maar goed na zo'n 15 jaar stratumseind, markt, stationsplein en dommelstraat kan ik natuurlijk een beetje bevooroordeeld zijn ;)

Breda meldt zich hier :)
Qnation is goed te doen!
Ook in Etten-Leur is de Zalinaz een tent die aan te bevelen is!

• Topic Starter Topic Starter
Okay FrankyB in die tenten ben ik ook weleens terug te vinden. liever niet in Zalinaz maar is wel lekker dichtbij in het begin bagger muziek. Pas geleden examenfeest er gehad en dat was wel ruig!

Die laatste Battle in de Q was echt VET toen ze 1 jaar bestonden meesterlijk DJ THOMAZZ!!!

zalinaz is idd bagger over het algemeen of je moet van die muziek hoduen die ze meestal draaien maar ik ben er echt niet kapot van.qnation is wat meer kinders en klein want is leuk en sfeer is wel leuk. wel vaker goed naar me zin gehad daar . aangzien q om 2 al dicht gaat kun je nog leuk naar de nachtwacht als het niet te druk is maar LOS gaan iswat anders hahain the mezz zijn vaak hardcorefeestjes .roosendaal is el corazon wel gezellig. meeste andere tenten vind ik k*t. lavie is k*t. dakkota k*t ..dan een paar kindercafees en paar cafees voor altho gothic rocker weet ik veel wat. over het algemeen is Breda altijd wel gezellig en als je voor de vrouwen gaat is het daar ook leuker vind ik als in rotterdam tilburg of belgie

Breda is best gezellig...roosendaal ben ik al in geen eeuwigheid meer weze stappen. Vroeger in la vie rave reaction...hakkuh! :D

Als je in Breda bent, ga dan langs de suikerkist:p

ben 1x in breda wezen stappen was wel gezellig maar niet meer of minder als elders ofzo.

Als je in Breda bent, ga dan langs de suikerkist:p

studenten cafeetje...mwa..liever cocktailtje pakken in brooklyn..qnation was overigens wel geinig maar weinig vrouwelijk schoon. Maar dat blijf je toch houden met die muziek..das wel jammer. Voelde me ook een beetje op leeftijd daar...

studenten cafeetje...mwa..liever cocktailtje pakken in brooklyn..qnation was overigens wel geinig maar weinig vrouwelijk schoon. Maar dat blijf je toch houden met die muziek..das wel jammer. Voelde me ook een beetje op leeftijd daar...

Qnation komen idd wat jongere damens. Op zaterdag komen er volgens mij wel genoeg vrouwelijk schoon hoor, ben je wel op een zaterdag geweest? En anders kan je nog altijd naar de graanbeurs of kerkplein die onlangs nog uitgeroepen is voor beste uitgaanscafe van Nederland:D

Breda meestal wel goed te doen. donderdags vooral. nachtwacht kerkplein daarvoor altijd ff qnation kijken , leuk voor een uurtje. en altijd even bij collega kijken bij de Walkabout ook een gezellig tentje , (tot 2 uur)

Breda , idd leuk als je voor de gezelligheid gaat !!
Wil je echter feesten , dan moet ja toch echt ergens anders ( in het westen )wezen :D

Origineel gepost door Escobar18
Als je in Breda bent, ga dan langs de suikerkist

Daar zit altijd half dordt te druk en amper sfeer geef mij Jansen enzo maar:D
Maar Breda is altijd goed te doen 2 keer geweest met carnaval, en was echt een geslaagde ravage daarzo.

Daar zit altijd half dordt te druk en amper sfeer geef mij Jansen enzo maar:D
Maar Breda is altijd goed te doen 2 keer geweest met carnaval, en was echt een geslaagde ravage daarzo.

Hahaha, idd veel mensen uit Dordt. Jansen komen alleen van die kakkermensen. Nix voor mij. Als ik uitga in Breda, zal niet zo vaak zijn, dan is het suikerkist of nix:D

Terug
Naar boven