Fitness Seller

Bridge na 6 weken stano?

tiger7262

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Ik was eens benieuwd of een bridge van 125mg Test E een idee is om te zetten na een Stano kuur van 6 weken? Heeft dit een voordeel? Zo nee, waarom niet? Vooral met het idee om na een bridge periode door te pakken naar een zwaardere kuur.

Als je dit overweegt zet dan gelijk een echte kuur. Dan kan je daarna wel gaan bridgen.

Besef wel dat als je gaat bridgen dat je of nooit meer off kan gaan, of een heel lang en zwaar herstel kan hebben mocht je toch off willen gaan.

Ik was eens benieuwd of een bridge van 125mg Test E een idee is om te zetten na een Stano kuur van 6 weken? Heeft dit een voordeel? Zo nee, waarom niet? Vooral met het idee om na een bridge periode door te pakken naar een zwaardere kuur.

stano=winny toch?

lijkt me beter gewoon je lever even tot rust te laten komen en daarna een fatsoenlijke kuur te doen

(inject-gebaseert)

bridgen slaat nietecht ergens op, je bridge van 125mg test zal meer doen als je stano kuurtje gok ik

stano=winny toch?

lijkt me beter gewoon je lever even tot rust te laten komen en daarna een fatsoenlijke kuur te doen

(inject-gebaseert)

bridgen slaat nietecht ergens op, je bridge van 125mg test zal meer doen als je stano kuurtje gok ik

Een bridge is niet bedoeld om spiermassa aan te komen zoals jij insinueert. En je lever heeft het echt niet zwaar om na 6weken winny over te gaan op olie. 125mg test doet niks op je lever.

Ben het eens met dat bridgen geen goed idee is. Maar dus door andere redenen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de antwoorden! Ik ga mezelf nog wat meer verdiepen in het "bridgen". Vind het een interessant onderwerp..

Bedankt voor de antwoorden! Ik ga mezelf nog wat meer verdiepen in het "bridgen". Vind het een interessant onderwerp..

Een bridge/cruise doe je om een nakuur uit te stellen/te ontwijken. Je houd test in je lichaam dus. Beetje gaar alleen om te cruisen als je een winny only doet, normaal doe je een cruise tussen 2 kuren in en een winny only vind ik nou niet echt een volwaardige kuur.

Bedenk je wel dat je eigen aanmaak onderdrukt blijft op deze manier en je, als je besluit off te willen gaan, een zwaarder herstel zult hebben. HCG is daarom altijd aan te raden en eigenlijk meer een must.

Een bridge is niet bedoeld om spiermassa aan te komen zoals jij insinueert. En je lever heeft het echt niet zwaar om na 6weken winny over te gaan op olie. 125mg test doet niks op je lever.

Ben het eens met dat bridgen geen goed idee is. Maar dus door andere redenen.

ik insinueerde niets, ik schets enkel contrast.

ik insinueerde niets, ik schets enkel contrast.

Hoe bedoel je contrast? Het verschil tussen winny of 125mg test ofzo? Dan nog zit je verkeerd met te denken dat je meer gaat groeien op dat kleine beetje test dan op winny. En hiermee wil je toch zeggen dat een bridge bedoeld is om spiermassa aan te komen?

Ik snap je reactie totaal niet.

Hij doelde vast op het feit dat je meer gains zal maken op 125mg EW test dan winny.
Dit slaat alleen nergens op, ook al zijn het geen top gains op winny only, 125mg test EW is net wat meer dan je natuurlijke productie.
Op 40mg winstrol zit je al op 280mg, natuurlijk is dit niet 100% effectief.

Als je dit overweegt zet dan gelijk een echte kuur. Dan kan je daarna wel gaan bridgen.

Besef wel dat als je gaat bridgen dat je of nooit meer off kan gaan, of een heel lang en zwaar herstel kan hebben mocht je toch off willen gaan.

Je leest hier soms echt de gekste dingen. Uiteraard kan je off gaan als je bridged, je herstel hoeft dan ook niet per se zo veel langer of zwaarder te zijn, zolang je HCG zet en een deftig PCT gebruikt. Bridgen doe je op een low(er) dose test tussen twee echte kuren in. Niet voor jou dus.

Je leest hier soms echt de gekste dingen. Uiteraard kan je off gaan als je bridged, je herstel hoeft dan ook niet per se zo veel langer of zwaarder te zijn, zolang je HCG zet en een deftig PCT gebruikt. Bridgen doe je op een low(er) dose test tussen twee echte kuren in. Niet voor jou dus.

Hoe langer je on bent hoe langer je herstel duurt. Kan ik je ook uit ervaring vertellen.

Hoe bedoel je niet voor mij?

Terug
Naar boven