XXL Nutrition

Bridge

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Even rondgekeken en ik snap 't blast/cruise principe.. Periode hoge inname van AAS, andere periode lage test is dus een blast en cruise principe.. Wat is nou precies een bridge hierin?

Thanks!

Bridge is een cruise. Bruggetje tussen 2 kuren in zeg maar, zelfde principe. Niet meer, niet minder :P

+1 haha stom eigenlijk dat er 2 namen voor zijn..

Bridge is meer een Europese benaming en (blast &) cruise is vrijwel Amerikaanse terminologie die een elkaars pad hebben gekruist.

Ook gemerkt (of eigenlijk gelezen) dat bridgen vaak tussen kuur 1 en 2 is en daarna waarschijnlijk off waarbij blast en cruisen weer vaak i.c.m. TRT is.

Bridge is meer een Europese benaming en (blast &) cruise is vrijwel Amerikaanse terminologie die een elkaars pad hebben gekruist.

Ook gemerkt (of eigenlijk gelezen) dat bridgen vaak tussen kuur 1 en 2 is en daarna waarschijnlijk off waarbij blast en cruisen weer vaak i.c.m. TRT is.

Die laatste is mij ook wel opgevallen idd :)

Oh dit hield ik eigenlijk ook als 'vuistregel' aan.. Ga je nooit meer off vond ik het blast/cruise.
En een dikke bulk met een tren afsluitertje bridge je aan elkaar... :p

Terug
Naar boven