MuscleMeat

Brige

pluisman

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Wil voor het eerst tussen 2 kuren 6 weken bridgen

echter heb HG 1ml test e vails

nu heb je als je maar 1ml optrekt bij het lucht uitdrukken altijd wel een minimale hoeveelheid verlies, dus van de 250mg zal iets verloren gaan.

Nu mijn vraag is dit te veel voor tijdens een bridge? of moet ik echt meer richting een 0,5ml?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wil voor het eerst tussen 2 kuren 6 weken bridgen

echter heb HG 1ml test e vails

nu heb je als je maar 1ml optrekt bij het lucht uitdrukken altijd wel een minimale hoeveelheid verlies, dus van de 250mg zal iets verloren gaan.

Nu mijn vraag is dit te veel voor tijdens een bridge? of moet ik echt meer richting een 0,5ml?

bridgen op 125 mg

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
ja duidelijk, wat ik al dacht.

Je leest veel op amerikaanse fora dat ze hoger bridgen, alleen daar doen ze met alles overdreven.

ik hou het op 0,5 ml

Lichaam maakt ongeveer 70nmol aan pw. Van test op 125mg houd je daadwerkelijk iets van 100mg over. Halve testo doen voor bridge.

idd houden op 125mg.want sommige jongens kuren al op 250mg.dus :)

me eerste kuur was ook 250mg test en 200mg primo en ben daar toen best redelijk ook vooruit gegaan dus snap het punt

ik hou het op een halve testo, de rest pleur ik weg

me eerste kuur was ook 250mg test en 200mg primo en ben daar toen best redelijk ook vooruit gegaan dus snap het punt

ik hou het op een halve testo, de rest pleur ik weg

heb je geen lege vial over?

haal gewoon 10 ampulles leeg en spuit dat dan in 1x in die vial. problem solved.

zo ver had ik nog niet nagedacht :)

Terug
Naar boven