XXL Nutrition

Brinkman(PVV) vs. Griffith

Peiling Peiling Wie oh Wie opnieuw

• Brinkman

Stemmen: 8 66,7%
  • griffith

Stemmen: 4 33,3%

• Totaal stemmers
    12
draait ie alsnog om het feit dat hij de antillen op mp heeft gezet heen...

Brinkmann krijgt links en rechts om de oren.

Bijna zielig te noemen dit. Ik weet niet of Cohen een goede burgemeester is. Maar dat hij beter in het debat staat dan meneer Brinkmann moge duidelijk zijn. :D

Brinkman is gewoon een mongooltje net als +- de rest van de PVV. Onrealistische oplossingen en een hoop onzin.

Waarschijnlijk wel maar ik word er niet voor betaald. En als ik het niveau van de PVV bekijk is het een schande dat hun er WEL voor betaald worden. Geen bijdrage behalve een hoop onzin en paniekzaaiing.

:roflol: Die brinkman kan er geen speld tussen krijgen, wat een idioot.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk wel maar ik word er niet voor betaald. En als ik het niveau van de PVV bekijk is het een schande dat hun er WEL voor betaald worden. Geen bijdrage behalve een hoop onzin en paniekzaaiing.

Bijdrage leveren is moeilijk als je dingen wijs moet maken aan mensen die toch alleen maar naar hun eigen plannen luisteren, randdebielen dus.

:roflol: Die brinkman kan er geen spelt tussen krijgen, wat een idioot.

Tuurlijk jongen :sukkeltje:

Bijdrage leveren is moeilijk als je dingen wijs moet maken aan mensen die toch alleen maar naar hun eigen plannen luisteren, randdebielen dus.

Tuurlijk jongen :sukkeltje:
Prachtige killer van de discussie. De PVV is heilig en de rest zijn randdebielen omdat de PVV geen poot aan de grond krijgt doordat ze belachelijke dingen uitkramen.

'Met het leger naar Gouda' 'Moslims moeten de helft van de Koran verscheuren'. Maar natuurlijk vindt jij dat niet belachelijk, mensen die respect voor elkaar en ander mans geloof kunnen opbrengen wel. Misschien had ik beter 'belachelijke oplossingen' kunnen gebruiken, sorry.

'Met het leger naar Gouda' 'Moslims moeten de helft van de Koran verscheuren'. Maar natuurlijk vindt jij dat niet belachelijk, mensen die respect voor elkaar en ander mans geloof kunnen opbrengen wel. Misschien had ik beter 'belachelijke oplossingen' kunnen gebruiken, sorry.

Nu noem je ook wat, en moslims zijn ook niet echt respectvol tegenover het Nederlandse volk, kijk naar homo's etc.

Maar dat zijn dus de enige 2 dingen die je kan verzinnen?

De PVV boeit mij niet genoeg om te gaan spitten, daarnaast is het meestal toch het zelfde. Onzin namelijk.

brink ftw!

Met dat je vind dat ze onzin uitkramen, ze hebben gewoon gelijk, en zij durven het onder ogen te zien en hun bek erover open te trekken, wat ik al uberhaupt super moedig vind, want zij zetten gewoon hun leven en privé leven op het spel om dit land te redden, want denk je dat een Hero Brinkman of Geert Wilders nu rustig boodschappen kan doen bij de supermarkt? Dacht 't niet.

Terug
Naar boven