arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brinkman is gewoon een mongooltje net als +- de rest van de PVV. Onrealistische oplossingen en een hoop onzin.
Waarschijnlijk wel maar ik word er niet voor betaald. En als ik het niveau van de PVV bekijk is het een schande dat hun er WEL voor betaald worden. Geen bijdrage behalve een hoop onzin en paniekzaaiing.
Waarschijnlijk wel maar ik word er niet voor betaald. En als ik het niveau van de PVV bekijk is het een schande dat hun er WEL voor betaald worden. Geen bijdrage behalve een hoop onzin en paniekzaaiing.
Die brinkman kan er geen spelt tussen krijgen, wat een idioot.

Die brinkman kan er geen spelt tussen krijgen, wat een idioot.

Prachtige killer van de discussie. De PVV is heilig en de rest zijn randdebielen omdat de PVV geen poot aan de grond krijgt doordat ze belachelijke dingen uitkramen.Bijdrage leveren is moeilijk als je dingen wijs moet maken aan mensen die toch alleen maar naar hun eigen plannen luisteren, randdebielen dus.
Tuurlijk jongen![]()
Prachtige killer van de discussie. De PVV is heilig en de rest zijn randdebielen omdat de PVV geen poot aan de grond krijgt doordat ze belachelijke dingen uitkramen.

'Met het leger naar Gouda' 'Moslims moeten de helft van de Koran verscheuren'. Maar natuurlijk vindt jij dat niet belachelijk, mensen die respect voor elkaar en ander mans geloof kunnen opbrengen wel. Misschien had ik beter 'belachelijke oplossingen' kunnen gebruiken, sorry.
De PVV boeit mij niet genoeg om te gaan spitten, daarnaast is het meestal toch het zelfde. Onzin namelijk.

Waar op?