MuscleMeat

Bristish

dosering per ml. Meer verschil is er niet zolang de stoffen real zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Stoffen

Dat is het juist de ene verteld me dat de UG labs niet zo een goede kwaliteit hebben als deze van organon,bd.Waardoor je dus minder mg per week moet prikken

De andere verteld dqn weer dat deze van GG/Gs de beste zijn ,goed en goedkoper dan de andere buitenlands merken

De ene houd zich steevast aan GG , de andere aan GS en dan heb je ook nog BD.
Maar als deze allemaal perfect gedoseerd zijn zit er geen enkel verschil op...

Deca GG : 200mg/ml
Deca GS : 200mg/ml
Deca BD : 250mg/ml

Test E GG : 250mg/ml
Test E GS : 250mg/ml
Test E BD : 250mg/ml

Boldenone GG : 250mg/ml
Boldenone GS : 200mg/ml
Boldenone BD : 200mg/ml

Laatst bewerkt:
Dat is het juist de ene verteld me dat de UG labs niet zo een goede kwaliteit hebben als deze van organon,bd.Waardoor je dus minder mg per week moet prikken

De andere verteld dqn weer dat deze van GG/Gs de beste zijn ,goed en goedkoper dan de andere buitenlands merken

Alles komt in poedervorm. Als er niet gekloot is met het poeder, zal de kwaliteit naar mijn mening niets schelen. Vrijwel alle grondstoffen komen uit Azie. Tenminste, dat heb ik me laten vertellen.

@topicstarter: bd is ook ug lab. en zoals "zwarte ridder" al zei op grote schaal gefakt.
tijdje geleden labtest gezien van hun eq en mast...kwamen beide ondergedoseerd uit dus

dennis999 zei:
@topicstarter: bd is ook ug lab. en zoals "zwarte ridder" al zei op grote schaal gefakt.
tijdje geleden labtest gezien van hun eq en mast...kwamen beide ondergedoseerd uit dus

thanx, heb deze alvast lioggen voor de volgende kuur die ik van het voorjaar aan het plannen ben....dan zet ik voor de zekerheid wat extra!;)

Terug
Naar boven