AndroidHealthClinic

Shocking News Brit laat driejarige peuter sigaretten roken

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
Sigaret_roken_20964.jpg

Een Britse man is in Newcastle veroordeeld tot anderhalf jaar cel omdat hij een driejarige peuter gedwongen had een sigaret te roken. Een 14-jarige moest het gebeuren filmen met een gsm. In het filmpje is op de achtergrond te horen dat de 31-jarige man het allemaal erg grappig vindt. Een 16-jarige getuige meldde het incident aan de politie.

De man verklaarde in de rechtbank dat de peuter na het roken zelf nog een sigaret vroeg. De verdachte antwoordde dat ze genoeg had gehad, maar daarop begon de peuter te wenen. Uiteindelijk gaf hij haar dan nog een sigaret. "Ze inhaleerde elke trek, het was precies alsof ze nog al had gerookt."

De rechter kon niet lachen met heel het verhaal. "Je dacht zeker dat het leuk was om haar sigaretten te laten roken en er een filmpje van te maken", sneerde hij naar de man. Hij veroordeelde de verdachte tot 1,5 jaar cel. "Ik denk dat je je nu wel realiseert dat dit helemaal niet grappig was", voegde hij eraan toe. (adv)
http://hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti...laat-driejarige-peuter-sigaretten-roken.dhtml

1,5 jaar :roflol:

Klote ouders.

En binnen twee jaar verplicht een fles wijn uitdrinken? Verdiende straf

Wat een rotzak, goed dat ie een tijdje voor schut gaat.

Mij gaven ze een glas wijn met 9, Wist niet wat me overkwam hele coordinatie kwijt, mischien had ik ze ook aan moeten klagen :D

je mag echt ook helemaal niks meer!:mad:

Een Brit van 31 jaar... waar is Bekjam eigenlijk gebleven? :D

Rare britten, apart volk.

Terug
Naar boven