MuscleMeat

britse islamspeech

Die kerel hoort zichzelf te graag praten, duikt echt overal op.

• Topic Starter Topic Starter
Die kerel hoort zichzelf te graag praten, duikt echt overal op.

ik denk dat zijn nuchtere kijk op wat er allemaal gebeurt binnen de islam en zijn verwoording daarvan toch het beste de situatie omschrijft.
al zou hij zichzelf te graag horen praten vind je dat hij ongelijk heeft?

Hahaha,die kerel is een genie!

hij heeft idd wel goede punten. overigens al eens gepost als ik me niet vergis ;)

Hij heeft gelijk.

Het wachten is op arnoldfan.

Wie is toch die vent? Zie hem vaker langskomen met z'n speeches.

Het had mijn vader kunnen wezen ! :D

ik denk dat zijn nuchtere kijk op wat er allemaal gebeurt binnen de islam en zijn verwoording daarvan toch het beste de situatie omschrijft.
al zou hij zichzelf te graag horen praten vind je dat hij ongelijk heeft?

Eric r blijft de moslims tot in z'n graf verdedigen.Zo is hij nu eenmaal.

Eric r blijft de moslims tot in z'n graf verdedigen.Zo is hij nu eenmaal.
en zolang als hij dat doet krijgt hij respect van mij.
zo hoort het, op die manier krijg je een gezonde discussie.
zou een bar saaie discussie zijn met alleen maar voorstanders.

Het gaat hier ook niet over gewone moslims maar over degene daarvan die zichzelf niet aanpassen aan de westerse normen en waarden binnen de maatschappij.

en zolang als hij dat doet krijgt hij respect van mij.
zo hoort het, op die manier krijg je een gezonde discussie.
zou een bar saaie discussie zijn met alleen maar voorstanders.

Het gaat hier ook niet over gewone moslims maar over degene daarvan die zichzelf niet aanpassen aan de westerse normen en waarden binnen de maatschappij.

Zou sneu zijn als je een andere mening kiest om een discussie te kunnen houden.Zolang hij het blijft doen haalt hij het ergste in me naar boven.

Zou sneu zijn als je een andere mening kiest om een discussie te kunnen houden.Zolang hij het blijft doen haalt hij het ergste in me naar boven.

Lampie, ik verdedig niemand en je haalt hooguit zelf het slechtste in je naar boven. Wat mij betreft zetten ze vandaag iedere radicaal tegen een muur, dan haal ik nog de trekker over ook. Opgetieft met alle haatzaaierij. Maakt me niet uit van welke kant het komt. radicale Moslims, radicale Joden, neo Nazi's, radicale Sikhs, Tamil Tijgers, Tupac Amaru leden etc. Kill them all.

Probleem van jou is je leeftijd en dat je niet verder kan kijken dan zwart/wit stellingen.

Lampie, ik verdedig niemand en je haalt hooguit zelf het slechtste in je naar boven. Wat mij betreft zetten ze vandaag iedere radicaal tegen een muur, dan haal ik nog de trekker over ook. Opgetieft met alle haatzaaierij. Maakt me niet uit van welke kant het komt. radicale Moslims, radicale Joden, neo Nazi's, radicale Sikhs, Tamil Tijgers, Tupac Amaru leden etc. Kill them all.

Probleem van jou is je leeftijd en dat je niet verder kan kijken dan zwart/wit stellingen.

1.heeft niks met mijn leeftijd te maken.Ik weet zeker dat ik over 20 jaar hetzelfde denk:D
2.Ik kijk niet te zwart wit, het is de islam en derest.

rustig maar eric denk aan je hart.
arnoldje is gewoon een beetje laat aan het puberen.

Terug
Naar boven