AndroidHealthClinic

.

Bezoekers in dit topic

Body1979

Novice
Lid geworden
30 dec 2017
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
91kg
.
 
Laatst bewerkt:
Verkapt "kijk mij eens beengainzzz maken" topic :D
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Waar scheuren ze ? Naad , kruis , bovenbeen ?

Knoop je je broek vast ? Trek je hem hoog op of hangt ie “ baggie “ ?

Anders doe je misschien iets verkeerd met je trainingen..
 
Waar scheuren ze ? Naad , kruis , bovenbeen ?

Knoop je je broek vast ? Trek je hem hoog op of hangt ie “ baggie “ ?

Anders doe je misschien iets verkeerd met je trainingen..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de afgelopen week 8 broeken gescheurt. heb nu 4 broeken gekocht de twee broeken van adidas zijn al gescheurt. zonde van het geld 1 broek van umbro staat op scheuren en een van nike die scheurt nog niet
Pics or it didn't happen.
 
7 to go.

Ik heb wel bedenkingen bij de scheur zoals hierboven wordt afgebeeld. Heb zelf ook weleens broeken met scheuren gehad en die werden uiteindelijk, als je eerdere scheuren negeerde, wel zoals afgebeeld maar niet vanuit het niets bij een normale pasvorm. Wellicht niet zo lang doorlopen met scheur in je broek of aanvoelen dat je met te strakke broek rondloopt?
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week was ik begonnen met de week van mijn benen trainen. Ik neem zoals gisteren wel 3 trainingsbroeken mee zodat ik mijn training af kan maken. Het maakt niet uit ofdat ik strakke trainingsbroeken of wijde trainingsbroeken draag. Een grotere maat is niet de optie want ik heb de grootste maat.
Ik heb lang dezelfde omtrek bovenbeen gehad als jij zegt te hebben (78) en bij Adidas kan je 2XL kopen. De 'original' lijn. Die voldoen prima. Geen ritsen bij de pijpen, gewoon cuffed of wijd.
Boven door de rits gescheurt

Bekijk bijlage 420809
Die broek zit zo strak als de gemiddelde damesbroek bij yoga.
Weet je zeker dat deze van jou is?
 
.
 
Laatst bewerkt:
Spandex FTW!!!!!!!

Btw ik heb al veel mensen gezien met massieve benen en die trainen toch niet in hun onderbroek.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven