XXL Nutrition

brood en boter

stephen

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Heb mijn mening over test herzien.
Dit zou ik willen doen
W1-2 1000mg test eth
w3-10 500mg test eth
w1-10 400mg eq

Géén d-bol
Nu heb ik gelezen dat alleen nolva als nakuur word voorgesteld,1 week na de kuur,gedurende 4weken,maar ook om het bij de hand te hebben tijdens de kuur,de vraag is nu:hoeveel? Maw hoeveel moet ik er dan van bestellen?
Aangezien dit m'n 2de kuurtje zal worden wil ik het nog wat simpel houden.
Graag jullie mening

MVG

Allereerst begin je 2-3 weken na de kuur met je nolva. Tijdens de kuur is het enkel voor als er gyno optreed. Dan begin je met een aantal dagen met 40 mg. daarna kan je of proviron invoegen of de nolva op een lage dosis voortzetten.

soulreaver zei:
Allereerst begin je 2-3 weken na de kuur met je nolva. Tijdens de kuur is het enkel voor als er gyno optreed. Dan begin je met een aantal dagen met 40 mg. daarna kan je of proviron invoegen of de nolva op een lage dosis voortzetten.

Nolvadex zal er alleen voor zorgen dat de eventueel optredende gyno niet erger wordt het zal het niet genezen. Dat is het grote verschil tussen Nolvadex en proviron. Proviron kan een optredende gyno ongedaan maken.

Koolhoven zei:
Nolvadex zal er alleen voor zorgen dat de eventueel optredende gyno niet erger wordt het zal het niet genezen. Dat is het grote verschil tussen Nolvadex en proviron. Proviron kan een optredende gyno ongedaan maken.

Da`s ook de reden waarom je Nolvadex bij de hand moet houden. Zodra je de kliertjes in je borst voelt opkomen direkt met Nolva beginnen.

Terug
Naar boven