Fitness Seller

Brood en broodmager

dmv de sticky's onderhoud berekenen en daar 400 tot 500 kcal per dag boven gaan zitten

Meer eten.

Ze moet nagaan hoeveel ze ongeveer eet op een dag, en dan vervolgens daar een stuk boven gaan zitten. Voorzover ze moeite heeft met meer eten: opbouwen, opbouwen, opbouwen... Allemaal heel logisch natuurlijk, maar je moet het wel gedisciplineerd opvolgen.

Mijn exvriendin heeft in haar jeugd een cashewnoten dieet voorgeschreven gekregen... dat had redelijk geholpen.

Je kan altijd cashewnoten nog vervangen met avocado pindakaas, pinda's en andere noten enzo. Daar zit veel vet in goeie vetten natuurlijk je moet geen verzadigde vetten eten alleen onverzadigd. En niet frituren als je dat lukt dan kan je als je te dik wordt altijd nog cardio gaan doen.

Jouw vriendin zit waarschijnlijk in de spaarstand, ik zit of heb hier zelf ook ingezeten, ik raad je aan per week 100/200kcal meer intenemen en zo optebouwen zodat ze weer een goed metabolisme heeft :)

Dit is geen haat naar TS toe maar,

Wat zeurt iedereen toch altijd dat ze niet bijkomen? Dat is het makkelijkste wat er is. Kom je niet aan dan eet je te weinig en dan moet je niet aankomen van ,,ik vreeeeeeet keiveel" (wat dan achteraf 10boterhammen ofzo is)

idd, wat een gezeik ;)

Dit is geen haat naar TS toe maar,

Wat zeurt iedereen toch altijd dat ze niet bijkomen? Dat is het makkelijkste wat er is. Kom je niet aan dan eet je te weinig en dan moet je niet aankomen van ,,ik vreeeeeeet keiveel" (wat dan achteraf 10boterhammen ofzo is)

+1. More chocomelk.

Terug
Naar boven