AndroidHealthClinic

brood van jumbo: NIET te kanen

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Het 'goudeerlijk' brood van de Jumbo is echt ongelooflijk k*t, als je hem openmaakt, daarna weer goed afsluit in de broodtrommel, en de volgende dag wil eten, is het taai.

Iemand anders hier ook last van?

Kan bijna niet anders, heb het net gewoon weggegooid omdat het zo gortdroog was.

02D0p.gif

Taai brood? gooi het in de pan en ram er een omeletje op.
Maak er tosti's van.

Heb trouwens nog nooit taai broo gehad van de jumbo.

• Topic Starter Topic Starter
Nouja, misschien ligt het aan dat ik gewoon de volkoren heb, is sowieso al vrij smakeloos ofzo.

Ik pak altijd dat vloerbrood of maisbrood, verdomd goed te kanen.

• Topic Starter Topic Starter
ja, dat maisbrood is wel goddelijk, maar dat zal wel een wat minder goed zijn dan volkoren neemikaan.

Brood van de Jumbo is wel te kanen, nooit geen klachten. Heb altijd grof volkoren.

Bij dag van aankoop eruit halen wat je die dag nodig hebt, rest in de vriezer stoppen.
De dag erna uithalen wat je voor die dag nodig hebt, rest in de vriezer houden.
Herhalen tot het brood op is en bam... Nooit droog brood :D

PS:
Bevroren brood kun je gewoon beleggen en besmeren, in een plastic zakje stoppen en meenemen.

Dat E-nummer wat ervoor zorgt dat je brood langer vers lijkt, wil je liever ook niet eten

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 18:28 ----------

Brood van de Jumbo is wel te kanen, nooit geen klachten. Heb altijd grof volkoren.
Dus altijd?

Brood is brood, who cares. Gewoon rijst en pasta eten

Dat E-nummer wat ervoor zorgt dat je brood langer vers lijkt, wil je liever ook niet eten

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 18:28 ----------

Dus altijd?

Haha :d het is maar net hoe je het bekijkt, dit soort uitspraken lijken in friesland nogal normaal te zijn. :o

:)

Laatst bewerkt:
wtf is kanen volgens mij is het niet eens nederlands...

Terug
Naar boven