XXL Nutrition

Brood

Ano_1991_6

Freaky Bodybuilder
Elite Member
uitgeschakeld
Waardering
1.291
Lengte
1m93
Massa
105kg
Vele mannen uit de sportschool hebben me verteld dat ik moet stoppen met brood. Dan vraag ik ze waarom en krijg ik allemaal van die vage antwoorden.

ik eet nu een heel brood per dag.

Waar is dit goed voor en waarmee moet ik het vervangen?

ALs bodybuilder misschien, met suikers enzo, maar als SM of PL gewoon alles blijven eten :)

• Topic Starter Topic Starter
ALs bodybuilder misschien, met suikers enzo, maar als SM of PL gewoon alles blijven eten :)

Hmm maar toch ik wil wel wat droger worden. ik vind het ook leuk om wat muscles te kunnen zien!

wil niet zo'n dikke PLer worden. het mag ook wel wat figuur hebben!

Dan moet je bij G-Men zijn, die is SM en is toch behoorlijk droog :)

Rijst met ananas en kip volgens mij :o

Is er mischien iemand die het me wel zou kunnen vertellen? voordat ik gijs zijn mailbox moet vervuilen?

zijn al heel veel topics over, gebruik de zoekfunctie

Ook als je wilt afvallen kan je dat prima blijven eten. Enige waarom het slecht zou zijn is ivm zout, maar elk mens heeft zout nodig om te leven dus niks mis mee.

Ook als je wilt afvallen kan je dat prima blijven eten. Enige waarom het slecht zou zijn is ivm zout, maar elk mens heeft zout nodig om te leven dus niks mis mee.

maar ik eet wel een heel brood. Waarom zouden ze anders zeggen dat ik er mee zou moeten stoppen? ik ben niet zo'n voedings expert daarom vraag ik het:D

maar ik eet wel een heel brood. Waarom zouden ze anders zeggen dat ik er mee zou moeten stoppen? ik ben niet zo'n voedings expert daarom vraag ik het:D

Als je wilt afvallen moet je gewoon minder gaan eten(onder je onderhoud zitten). Nogmaals om het zout dus.

Als je wilt afvallen moet je gewoon minder gaan eten(onder je onderhoud zitten). Nogmaals om het zout dus.

oke maar ik hoor ook dat mensen het vervangen door middel van havermout? is dat dus puur om af te vallen? zodat je minder zout binnenkrijgt en minder vocht vasthoud?

EEN HEEL BROOD ..... (overdrijven is een kunst :))

Terug
Naar boven