Fitness Seller

bubbeltje onder de naald...?

yamahaR1000

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
114kg
Kerels,

ik heb zojuist voor het eerst zelf in mijn been test/deca gezet, nu vraag ik mij of het erg is als er een klein luchtbelletje onder de naald zit...zeg maar in het plastic gekleurde einde?

als ik de olie helemaal naar boven druk en dan 1 druppel over de naald laat rollen en laat de zuiger weer los dan verschijnt er op bovengenoemde plek 1 heeeeeel klein bubbeltje...iemand bekend mee?

Is dit erg?

wou het toch even voor de zekerheid vragen..:-)

Thanks!???

Vaarwel.

Kerels,

ik heb zojuist voor het eerst zelf in mijn been test/deca gezet, nu vraag ik mij of het erg is als er een klein luchtbelletje onder de naald zit...zeg maar in het plastic gekleurde einde?

als ik de olie helemaal naar boven druk en dan 1 druppel over de naald laat rollen en laat de zuiger weer los dan verschijnt er op bovengenoemde plek 1 heeeeeel klein bubbeltje...iemand bekend mee?

Is dit erg?

wou het toch even voor de zekerheid vragen..:-)

Thanks!???
Niet erg als je de naald erin prikt zuig je toch iets terug om te kijken of je niet in een bloedvat zit, daardoor zal het luchtbelletje naar boven komen. als je dan injecteerd zal het luchtbelletje in de spuit blijven zitten. suc6

kan geen kwaad zo een ienie minie luchtbelletje

• Topic Starter Topic Starter
thanks!

we zijn al 30min verder na je injectie... en je leeft nog, denk ik?
dus zal niets voorstellen bro

grtz

• Topic Starter Topic Starter
we zijn al 30min verder na je injectie... en je leeft nog, denk ik?
dus zal niets voorstellen bro

grtz

jep, ik leef nog, bedankt voor je bezorgdheid;)

ik was er toch benieuwd naar of meerdere mensen dit wel eens is opgevallen...vandaar!!!

GR.

Had mijn oudste broer ook,nu ben ik de oudste.Zou vanacht maar niet gaan slapen bro

Wat denk jezelf man :roflol:

Lachen met kriel :)

Lucht is geen probleem zelfs al injecteer je een dikke luchtbel is dat niet erg. t'Is alleen gevaarlijk als je een hele spuit lucht in je ader injecteerd.

Zelf heb ik nog niet geprikt maar heb al heel wat prikjes gezet bij een maat van me en ik had iedere keer een klein luchtbelletje in dat gekleurde stuk van de naald! is nu al 2 jaar geleden en hij leeft nog steeds dus niet druk maken bro!!!

Maar goed ik zou dus vast een lijkwagen bestellen en een briefje met uitleg op je kamerdeur hangen zodat je niet dood in bed gevonden wordt door je moeder.

Laat de zuiger los,als je hem ontlucht hebt,en je zult altijd zien dat daar weer door de tegendruk,een klein luchtbelletje verschijnt.
En voor degene (kan me voorstellen dat het belgen zijn) die denken dat mijn broer er aan dood gegaan is................nee kep aleen een oudere zus.
Dus ik ben de oudste broer...hehehehe dummies dummies dummies

als je het meent... vind ik het erg voor je.
Zoniet? ik kan echt niet tegen zulke sentimentele zever BRO

Ja jij bent ook zoooooo teer.
Maar ik neem je nix kwalijk bro,tis ook een oude hollandse grap,kan jij als BELG NATUURLIJK NIET WETEN,....HEHEHEHE

Ela gie daar!!!! Niete tegn de belgn e:D

Nee nee, je moet al 10cc lucht in een "hoofd ader" injecteren, tegen je een hart stilstand kan krijgen.

Terug
Naar boven