XXL Nutrition

Buch in de bajes

wouter79

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
89kg
Ik zat vorige week Buch in de bajes te kijken.
Daar kwam een bajesklant aan het woord die flink gespierd was en zo droog als een rol beschuit. Die kerel showde welke oefeningen hij allemaal doet in cn cel van 2 bij 3, het waren iets van 18 oefeningen.
Zonder speciale voeding, supplementen, gym attributen of ander theoretisch gezwets.... gewoon vet gespierd en droog! Voor mij het bewijs dat de essentie van een goed lichaam begint met gedisciplineerd trainen.

Wat denk je van de strakke regelmaat en structuur (rust) je in de gevangenis hebt... je krijgt er ook wel goed te eten.. dus je bereikt het echt niet alleen met trainen :p

Als dat al flink gespierd is....

Je kan ook gespierd zijn voordat je in de gevangenis komt?

Bedankt voor deze informatie Wouter!

Buch is heel bruin.

Ik zat vorige week Buch in de bajes te kijken.
Daar kwam een bajesklant aan het woord die flink gespierd was en zo droog als een rol beschuit. Die kerel showde welke oefeningen hij allemaal doet in cn cel van 2 bij 3, het waren iets van 18 oefeningen.
Zonder speciale voeding, supplementen, gym attributen of ander theoretisch gezwets.... gewoon vet gespierd en droog! Voor mij het bewijs dat de essentie van een goed lichaam begint met gedisciplineerd trainen.
Wat een onzin, dat geeft gewoon aan dat hij voordelige genen heeft om ook in een situatie als in de bajes gespierd te kunnen worden/blijven.

Link naar aflevering ofzo?

Die winny tabs worden ook heus wel naar binnen gesmokkeld hoor, geloof mij maar...

StrangeJapaneseMuppet.gif

Link van de aflevering?
Ben wel benieuwd wat die zoal doet voor "routine"

Link van de aflevering?
Ben wel benieuwd wat die zoal doet voor "routine"

Allemaal BW oefeningen. Het was wel een grappig mannetje, maar buff? Nee..

Morgen weer een aflevering, interessant programma wel. Doet me realiseren dat ik het erg goed heb en blij ben dat ik niet in het gevang zit :)

Welke aflevering was dat? Heb er twee gemist geloof ik.

Afgelopen keer wel grappig dat ze in de gevangeniswinkel zeiden dat het meest verkochte voedsel blikjes tonijn waren. Zal wel het meest eiwitrijke voedsel zijn ;)

Terug
Naar boven