MuscleMeat

buitenaardse wezens en asteroïden

Peiling Peiling denk jij dat aliens ons zullen helpen als er een XXLasteroïde op onze planeet afkomt?

• Ja

Stemmen: 7 35,0%
  • nee, aliens bestaan niet..ik geloof enkel in god

Stemmen: 3 15,0%
  • ik heet houston

Stemmen: 4 20,0%
  • alleen als ze arisch zijn

Stemmen: 6 30,0%

• Totaal stemmers
    20

bsbsbs

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
392
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
Zag net zo'n show over grote asteroïden. Als die op aarde neerslaan zitten we in de penarie en wij kunnen er eigenlijk vrij weinig aan doen.
Denk jij dat aliens zouden ingrijpen en misschien zelfs al meerdere malen hebben ingegrepen om ons te redden zonder dat we het wisten?

God will stop him!

in 2012 kommen de aliens ons ook redden want ik las dat dan zo heh, maar ik geloof niet dat ze zo eruit zien als wat je altijd ziet weet je wel ik denk dat het gewoon een soort mensen zijn want je hebt ook een alien soort en die is half mens half alien dat lijkt me wel vet

als ze maar lekker zijn

die kans bestaat toch, de kans dat wij de enige in het universum zijn is eigenlijk onwaarschijnlijk, dat ze ons redden van asteroiden is nog een kleinere kans voor maar dat het echt onmogelijk is zou ik niet kunnen zeggen, ze waren er iig nog niet toen de dino's hier zaten
wie weet :D

Aliens bestaan niet hier, god is een grap, asteroiden bestaan en kunnen in slaan.

wat hebben de Iraniërs hier nou weer mee te maken...

• Topic Starter Topic Starter
die kans bestaat toch, de kans dat wij de enige in het universum zijn is eigenlijk onwaarschijnlijk, dat ze ons redden van asteroiden is nog een kleinere kans voor maar dat het echt onmogelijk is zou ik niet kunnen zeggen, ze waren er iig nog niet toen de dino's hier zaten
wie weet :D

misschien waren ze een keer geland en toen aangevalluh/opgegeten door tyranosoorus riks en toen schoten ze een grote komeet op de aarde als wraak :eek:

thank god dat er nu geen dinosaurussen meer zijn dan, hoeveen we niets te vrezen :D

het rare is dat er aliens op de aarde waren toen hier dinos waren dus die hebben ook al gefilmf en zo die waren al lang ontwikkeld

het schijnt dat aliens hier komen tanken, ze zoeken onweer op en zuigen er hele grote hoeveelheden energie uit zodat ze weer verder kunnen

en
DinoRidersPoster.jpg
:D wie kent de dino riders nog lol

Allah zal ons redden zoals altijd dat weet je toch.

Binnenkort gaan ze asperges planten op Mars, dus ja mss wel leven geweest:)

Terug
Naar boven