Fitness Seller

BuitenWesten @ Paradiso

BeUrt

Freaky Bodybuilder
Waardering
335
Lengte
1m82
Massa
84kg
Jo

Iemand hier een downloadlinkje voor?
Ik vond 1 torrent maar deze heeft slechts 1 seed.

Alvast bedankt,
Beurt

Hahahaha, hondsbrutale freestyle.

"Rico met z'n dommelsch, drommels
Dit is shit voor je trommel.. vlies"

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

ja die!

haha, ja ik vind hem ook wel hard, ik heb de DVD origineel liggen, wil hem best kopiëren en uploaden ...... :rolleyes:

is dit sarcastisch? is anders wel een goed plan :D

Binnekort komt sticks nieuwe album uit, maar dat wisten jullie hoogstwaarschijnlijk al.

http://www.youtube.com/watch?v=4_TYVYyo8TE&feature=player_embedded

haha, was niet sarcastisch ;) ben 'fan' van opgezwolle / fakkelbrigade (of alles wat er mee te maken heeft)

Ik heb album al besteld op bol.com + ik ga 18 juni naar hedon, voor sticks debuut party:D

Nice, uploaden dan aub!
Opgezwolle en fakkelbrigade staan bij mij ook hoog, maar ze komen amper in Belgie. En als ze er dan zijn, heb ik het te laat door. Hun agenda is niet up to date enzo.
Heb opgezwolle destijds nog gezien, maar had toen amper benul dat het OPGEZWOLLE was, jammer was dat. Fakkelbrigade heb ik vorig jaar gezien op dour festival. Damn, was mooi.

En ja.. zwolle ligt op 2 uur rijden van waar ik woon man. Da's wat ver :(

Nice, uploaden dan aub!
Opgezwolle en fakkelbrigade staan bij mij ook hoog, maar ze komen amper in Belgie. En als ze er dan zijn, heb ik het te laat door. Hun agenda is niet up to date enzo.
Heb opgezwolle destijds nog gezien, maar had toen amper benul dat het OPGEZWOLLE was, jammer was dat. Fakkelbrigade heb ik vorig jaar gezien op dour festival. Damn, was mooi.

En ja.. zwolle ligt op 2 uur rijden van waar ik woon man. Da's wat ver :(

Check karma, het is weekend maar ben bezig voor je ;) voor zondag heb je een berichtje ontvangen.

Fijne dag verder.

heb nog niets :D

Terug
Naar boven