Fitness Seller

Buitenwippers, Portiers, Bouncers, ... You know what I mean.

jumperke1tje

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
307
Lengte
1m79
Kan me enkele discussies herinneren over buitensmijters etc. , maar ben niet zeker of er al een topic over is.

Aangezien er waarschijnlijk heel wat members zijn (van twee weet ik het zeker, maar er zijn er vast nog heel wat) die dit werk doen (deeltijds of voltijds) of gewoon in het algemeen in de security zitten, open ik maar een topic.

Ik vroeg me dus af hoe je dit kan worden?
En of dit ook gewoon kan als studentenjob (dus geen fulltime job).

je moet er een opleiding/cursus voor volgen maar gebruik zoekfunctie, zijn al veel topics over

Ja, daar zijn idd al veel topics over aangemaakt....................

Opleiding Horecaportier:

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
K*t... Had gezocht op bouncers en buitenwippers.
Maar zie nu dat ik met 'portiers' heel wat topics vindt.

Maar toch, niet echt wat ik zoek...

Zijn er minimum vereisten die je moet hebben om in beveiliging te gaan? (serieuze vraag)

Nou je moet uiteindelijk zowiezo een papiertje van beveiliger op zak hebben.
Voor de rest maakt het niet veel uit.

Als je voor je werk op belangrijke plaatsen moet staan/ zijn/ wezen, kan het zijn dat er word gekeken naar je verleden of wat dan ook, en kijken ze of je braaf bent. haha.

En toen was het stil.

heb eens als vakantiejob bij mediamarkt gewerkt daar beetj gepraat met de security die mannen daar moeten bijna niets doen maar de cursus was snel rond de 1000 euro minimum

ik ben begonnen als vakantiejobber bij een bewakingsfirma in belgië en ondertussen werk ik er al 4 jaar. Heb ook 2 jaar op fuiven en andere grote evenementen gestaan (bassleader, reverze,...). gratis cursus gekregen doordat ik er als vakantiejob begonnen was

Terug
Naar boven