Fitness Seller

Bulken

Kees2008

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
82kg
Beste allemaal.

Om aan te komen in kracht en spiermassa is het nodig meer te eten. Maar hoeveel meer is dat nu? Bijvoorbeeld als ik normaal 2500 calorieën nodig heb hoeveel calorieën zou ik dan moeten nemen om te"bulken"?

Start met 300. Kijk het 2 weken aan.

Aanpassen daar waar nodig.

Herhaal
herhaal
herhaal

Kijk, iedereen wil kilo per week aankomen, maar no way dat die kilo allemaal vvm is.

Je kan beter rustig bouwen dan onnodig vet erop kwakken wat je er later weer af moet trainen, wat langer cutten betekent, wat langer niet gainen betekent.

Behalve als je PL-er bent, die cutten toch nooit :D

• Topic Starter Topic Starter
Oké.Ik lees her en der wat en dan zie ik aantallen als 5500 calorieën . Ik zou niet eens weten hoe ik dat weg moet krijgen op één dag

Dankjewel

Begin bij 500Kcal extra en probeer om de 3-4 dgn te verhogen tot je aan de 1000Kcal extra zit. Hou daarna de spiegel in de gaten om bij te stellen of je aerobe training te verhogen (jij bepaald wat acceptabel voor je is)

Is dat voedingsschema ook in open office toevallig?

Begin bij 500Kcal extra en probeer om de 3-4 dgn te verhogen tot je aan de 1000Kcal extra zit. Hou daarna de spiegel in de gaten om bij te stellen of je aerobe training te verhogen (jij bepaald wat acceptabel voor je is)
ja goed advies !

Dankjulliewel.Nog even de vraag hoe de verdeling van de macro's moet zijn

3-3.5gr eiwit/kg VVM
1-1.5gr vet/kg VVM
Rest aanvullen met Kh.

Vergeet de standaard 1.5gr eiwit enz. Je bent in de bulk!

Kijk daar heb ik wat aan. Top dankjewel

3gr/kg vvm vind ik niet echt hoog.

Denk dat dat idd niet extreem hoog is. Ik lees idd ook wel 2,5 gr

Volgens mij niet.

Ik weet dat research wat ander zegt maar ervaring bij mijzelf en mensen die ik heb begeleid is dat verhogen tot 3-3.5gr/kg VVM positief effect heeft (bij een verder gelijkblijvend calorie inname). Zowel voor naturel als niet naturels.

Volgens mij niet.

Ik weet dat research wat ander zegt maar ervaring bij mijzelf en mensen die ik heb begeleid is dat verhogen tot 3-3.5gr/kg VVM positief effect heeft (bij een verder gelijkblijvend calorie inname). Zowel voor naturel als niet naturels.

Interessant! :)

Hoe zou JW hier over denken..? :thinking:

Terug
Naar boven