MuscleMeat

Bultje naast m'n linkertepel

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb al twee weken een klein bultje onderhuids, naast mijnlinkertepel. Het bultje word steedsg roter. En het is gevoelig als je erop drukt. Het is geen gyno, want het zit NAAST mijn tepel. Het is ook geen puist.
Komt borstkanker bij mannen voor?

Ik weet niet wat het is zo snel.......maar borstkanker komt inderdaad ook bij mannen voor hetzij veel minder vaak als bij vrouwen. Wel zijn de mannelijke versies vaak een stuk hardnekkiger.

• Topic Starter Topic Starter
:eek:
Die knobbel dook pas op, toen ik begon met nolvadex van GS.

ik zie t al op je avater.. marre.. als ik jou was zou ik er ff mee naar de dokter gaan.. dan weet je het zeker.!

Bij de rechtertepel zie ik toch ook iets wat op een vergroting lijkt.. doet dat op en neer bewegen niet pijn?

Beterschap anyway..

BBwannabe zei:
Ik heb al twee weken een klein bultje onderhuids, naast mijnlinkertepel. Het bultje word steedsg roter. En het is gevoelig als je erop drukt. Het is geen gyno, want het zit NAAST mijn tepel. Het is ook geen puist.
Komt borstkanker bij mannen voor?

Dat is denk de 'lump' waar je wel over hoort op de Amerikaanse boards. Maar je zei dat je nolva nam dus ik neem aan dat je aan het nakuren bent? Ook al zit het iets naast je tepel dan nog is het 300X waarschijnlijker dat het licht gyno verschijnsel is dan kanker. Als je 40mg nolva neemt zal het weg moeten gaan lijkt mij.

PS. dit zijn meer een beetje opmerkingen/discussie, de 'deskundigen' hiero moeten maar een oordeel/advies geven...

Ej ik weet toevallig wat dat is!! Ik heb het zelf namelijk ook en ben er mee naar een Huisarts gegaan. Ik dacht dat het misschien kanker was , maar de huisarts vertelde me dat het '' Vrouwlijk hormoon '' was. Het knobbeltje wordt niet zo groot bij de meeste en bij sommige gaat die gewoon weer weg! Volgens mij werkt nolvadex hier niet tegen!

ook inder mijn linker tepel, als je er op drukt voel je het iets prikken! zelfde gevoel wat kleine meisjes hebben als hun tietjes aan het groeien zijn denk ik :rolleyes:

Wat jij bedoel is Gyno :). Opzwelling van de klier. Maar die knobbel zit naast de klier.
Ik ben niet aan het nakuren, ik kreeg wat last van gyno in week 3, dus ben ik 20 mg nolva per dag gaan gebruiken totdat het weg was. Maar in die tussentijd heeft er zich een ander vreemd knobbeltje gevormd.
Ik maak me wel zorgen :(

Ik voelde net een tweede bultje naast mijn linkertepel, maar dan aan de andere kant. Dit is niet goed :(
Ik vrees voor het ergste, morgen ga ik naar de huisarts.
Kan het zijn dat je door vervuilde AS, een grotere kans hebt op b.v. kanker?

BBwannabe zei:
Ik voelde net een tweede bultje naast mijn linkertepel, maar dan aan de andere kant. Dit is niet goed :(
Ik vrees voor het ergste, morgen ga ik naar de huisarts.
Kan het zijn dat je door vervuilde AS, een grotere kans hebt op b.v. kanker?

Lijkt me sterk bro. Je lichaam zou dan alleen maar n grotere klap te verwerken hebben door vervuiling denk ik, maar geen vergrote kans op kanker.

Check t toch maar ff bij de huisarts...zekere voor onzekere.Mss ben je alleen erg gevoelig voor oestrogenen en is t toch beginnende gyno.

Nee, ik weet wat gyno is, want ik heb het al eens gehad.
**** man, ik ben zo ongerust nu he :(

BBwannabe zei:
Wat jij bedoel is Gyno :). Opzwelling van de klier. Maar die knobbel zit naast de klier.
Ik ben niet aan het nakuren, ik kreeg wat last van gyno in week 3, dus ben ik 20 mg nolva per dag gaan gebruiken totdat het weg was. Maar in die tussentijd heeft er zich een ander vreemd knobbeltje gevormd.
Ik maak me wel zorgen :(

hOe kom ik in vredes naam aan Gyno, Ik heb nog geen kuur gebruikt!! en Creatine, Gluetamine, HMB, Vanadyl sulfate of Swolle v2. veroorzaakt dat toch nie??

BBwannabe zei:
Nee, ik weet wat gyno is, want ik heb het al eens gehad.
**** man, ik ben zo ongerust nu he :(

Ik weet bijna wel zeker dat het Gyno is ;) Join the club again!! :p Ga ander ff naar die Huisarts die kan je gelijk het verlossende woord geven, dan hoef je ook nie meer ze te piekeren

Bro, ik weet waar ik het over heb. Het is GEEN gyno.
Gyno is een verharding van de klier die onder de tepel zit. Schijfvormig.
De bultjes bevinden zich naast de tepel. Ik weet hoe gyno aanvoelt, en hoe het eruit ziet.

Geen idee of er op die plek lymfeklieren zitten? Misschien dat die wat opgezwollen zijn?

Maar zou als ik jou was gewoon naar de huisarts stappen, heb je gelijk zekerheid..

Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan, en hij vertelde me dat het waarschijnlijk cysten zijn. Als ze over 3-4 weken niet weg zijn, of groter zijn geworden moet ik weer ff langs komen. Dan verwijst hij me door naar het ziekenhuis voor een echo.
Het is een nieuwe huisarts, mijn vorige huisarts is gestorven aan kanker. Die nieuwe is wel relaxed, ik vertelde hem over mijn kuur enzo. Hij had er helemaal geen problemen mee enzo, en vroeg of ik begeleid werd, wat ik allemaal gebruikte etc. Hij wist zelf niet of cysten beinvloed kunnen worden door AS gebruik.

Ben blij voor je dat het geen kanker is :)

Als je de tepel van dichtbij bekijkt heb je het puntje in het midden en de areola (sp?) (het stuk huid om het puntje heen) als je op de areola drukt en een gevoelig bultje voelt heb je misschien gyno, maar als het buiten de areola zit heb je gewoon iets raars onder de huid ofzo.. Ik zou sowieso even langs de dokter gaan.. Ja mannen kunnen borstkanker krijgen, de kans is wel heeel klein, maar het kan..
Als je net begon met nolvadex, dan is dat ook waarschijnlijk het moment dat je oestrogeen heel erg hoog is (timing in kuur), dus het zou ook opkomende gyno kunnen zijn.. Je kunt twee dingen doen lijkt mij.. Of meer nolvadex nemen, en effe afwachten, of je gaat langs de dokter, die kijkt even, en als het volgens hem gyno is .. meer nolvadex, en anders zal hij het wel zeggen..
Success

Stomper

Terug
Naar boven